پد شارژر 120 وات بی سیم شیائومی

پد شارژر 120 وات بی سیم شیائومی با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه شد

پد شارژر 120 وات بی سیم شیائومی که توانایی شارژر سه دستگاه را به صورت همزمان دارد، به صورت رسمی و با قیمت ۱۲۹ دلار در چین عرضه شده است.

شیائومی در مراسم معرفی گوشی می ۱۱ از پد شارژر 120 وات بی سیم مولتی کویل (Multi-Coil) خود نیز رونمایی کرد و حالا این پد بی سیم با قیمت ۱۲۹ دلار در چین عرضه شده است. البته اطلاعات مربوط به عرضه جهانی این محصول هنوز منتشر نشده است.

پد شارژر بی سیم شیائومی از ۱۹ کویل مختلف تشکیل شده است که با آرایشی منظم در سطح محصول قرار گرفته‌اند تا تجربه‌ی بی‌نقصی را برای کاربر به ارمغان بیاورند. شما می‌توانید با این گجت به طور همزمان سه دستگاه را با حداکثر خروجی ۲۰ وات برای هرکدام شارژ کنید. پد شارژر بی سیم شیائومی به همراه سری شارژ و کابل مربوطه به فروش می‌رسد.

پد شارژر 120 وات بی سیم شیائومی

این شارژر وایرلس از لایه‌های مختلف حفاظتی برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از جریان ورودی بهره می‌برد که از میان آن‌ها می‌توان به حفاظت در برابر ولتاژ بالا، جریان بالا، دمای بیش از حد، ولتاژ پایین، ورود شیء خارجی و حفاظت الکترواستاتیک اشاره کرد.

این گجت با طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌ها سازگار است و از آلیاژی از سیلیکون و آلومینیوم ساخته شده است. همچنین ابعاد این محصول برابر با ۲۳۴.۴× ۱۰۰×۱۵.۱ میلی‌متر است. اگر به دنبال یک شارژر کوچک و قدرتمند هستید، این پد شارژر بی سیم 120 واتی یک گزینه ایده آل برای شما محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*