تصاویر گوگل پیکسل 6

تصاویر گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو از طراحی فوق‌العاده خاص دوربین خبر می‌دهد

تصاویر گوگل پیکسل 6 – Pixel 6 و پیکسل 6 پرو نشانگر تغییر رویکرد گوگل نسبت به دستگاه‌های پرچمدار خود است. طراحی منحصر به فرد دوربین پیکسل‌های امسال جذاب هستند.

گوگل در چند سال اخیر عملکرد نسبتاً محافظه‌کارانه‌ای در زمینه طراحی گوشی‌های سری پیکسل خود داشته است، اما انگار امسال بالاخره می‌خواهد دوباره بازار موبایل را به لرزه درآورد. تصاویر منتشر شده از گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو طراحی خاص نسل بعدی پیکسل‌ها را به رخ می‌کشد.

بله،‌گفتیم پیکسل‌ها. زیرا؛ اولین تغییر در مقایسه با سال گذشته مربوط به همین بخش است. سال گذشته سری پرچمدار گوگل تنها شامل یک گوشی یعنی پیکسل ۵  بود، اما این بار شرایط فرق می‌کند. امسال شاهد پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو خواهیم بود.

تصاویر گوگل پیکسل 6

به تصاویر نگاه کنید. گوگل پیکسل 6 کوتاه‌تر به نظر می‌رسد و فقط میزبان دو دوربین در بخش بزرگ و منحصر به فرد دوربین در پشت گوشی است. احتمالاً یکی از این دوربین‌ها یک حسگر عریض عادی و دیگری یک لنز فوق عریض است. گوگل Pixel 6 Pro اما بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و دارای یک دوربین دیگر نیز هست که امیدوارم تله فوتو باشد. اگرچه با توجه به تصاویر منتشر شده نمی‌توان انتظار لنز پریسکوپ را داشت، بنابراین شاهد بزرگنمایی اپتیکال بیش از ۳ برابر نخواهیم بود.

تصاویر گوگل پیکسل 6

امیدواریم گوگل از حسگرهای جدیدی استفاده کند، زیرا نمونه‌های مورد استفاده در گوشی‌های گوگل تقریباً قدیمی شده‌اند. گوگل بالاخره تصمیم گرفته طراحی کسل کننده تکراری خود را کنار بگذارد و یک تغییر خوب ایجاد کند. هرچند؛ یک منبع دیگر اعلام کرد که طراحی موجود در این تصاویر دقیق است ولی رنگ‌های نشان داده شده اینگونه نیستند. البته این طراحی فقط مختص به سری پرچمدار گوگل خواهد بود و سری Pixel a از همان طراحی نسل قبل بهره خواهد برد.

تصاویر گوگل پیکسل 6

این رندرها توسط گوگل منتشر نشده است بلکه یک شخص ثالث بر اساس تصاویر مشاهده شده واقعی از پیکسل‌ها آن‌ها را درست کرده است. در جلوی دستگاه نیز همانند گوشی‌های سامسونگ شاهد حضور دوربین سلفی در حفره مرکز صفحه نمایش هستیم و خبری از حاشیه نمایشگر نیست.

تصاویر گوگل پیکسل 6

بالاخره پس از مدت‌ها معرفی یک گوشی پیکسل ما را هیجان زده خواهد کرد. گوگل معمولاً در پاییز از گوشی‌های پیکسل جدید خود رونمایی می‌کند، اما زمان زیادی تا پاییز باقی مانده، پس باید منتظر اعلام زمان معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه زیبا و‌ چشم نواز ، هنر طراحی بخوبی در این رندر تداعی شده.