فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 به همراه نسخه ویژه بازار آمریکا معرفی شد

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 به همراه نسخه ویژه بازار آمریکا معرفی شد. فولکس واگن از نسخه فیس لیفت Tigusn Allspace پرده برداشت که در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت فولکس واگن پس از معرفی فیس لیفت تیگوان معمولی برای بازار اروپا، اکنون از فیس لیفت تیگوان آل اسپیس پرده برداشت که نسخه کشیده‌تر این کراس اوور آلمانی محسوب می‌شود. این خودروساز همزمان با معرفی فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 از نسخه ویژه بازار آمریکا این کراس اوور نیز پرده‌برداری کرده است که این نسخه همان آل اسپیس اروپایی بوده که البته با نام ساده تیگوان روانه بازار آمریکا خواهد شد. فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 همانند نسخه معمولی به طراحی بیرونی و داخلی جدید، تکنولوژی‌های مدرن و رنگ‌های جدید مجهز شده است، اما موتورهای این خودرو با تغییری همراه نشده‌اند.

مشخصات فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 همانند نسخه استاندارد در بخش نمای جلویی بیشترین به‌روزرسانی را تجربه کرده است. در این بخش شاهد چراغ‌های جلوی جدید LED هستیم که یک نوار LED با عبور از روی جلوپنجره، این چراغ‌ها را به یکدیگر متصل کرده است. مشتریان اروپایی این کراس اوور می‌توانند برای آن چراغ‌های جلوی IQ.Light با تکنولوژی ماتریکس را سفارش دهند که از قابلیت تاباندن نور به نقاط مختلف مسیر بهره می‌برد.

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

در نمای عقب این کراس اوور آلمانی تغییرات بسیار کمی دیده می‌شود. از تغییرات اندک این بخش می‌توان به گرافیک جدید چراغ‌ها و انتقال نوشته TIGUAN به زیر لوگوی فولکس واگن اشاره کرد. بهبود طراحی سپرها همراه با تریم‌های مشکی پیانو و تزئینات کرومی باعث شده‌اند تا ظاهر نسخه R-Line این خودرو تهاجمی‌تر از قبل به نظر برسد. مشتریان اروپایی و آمریکایی این کراس اوور اکنون می‌توانند این خودرو را در کنار 6 رنگ قبلی در دو رنگ جدید قرمز کینگ و سفید اوریکس نیز سفارش دهند. همچنین برای تیپ‌های پایین این خودرو انواع مختلف رینگ 17 اینچی و برای تیپ‌های بالا آن انواع مختلف رینگ‌های 20 اینچی ارائه می‌شود.

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 در بازار آمریکا به شکل استاندارد از سه ردیف صندلی بهره می‌برد، اما در اروپا این صندلی‌ها به صورت سفارشی در دسترس خواهند بود. با توجه به استقبال کم مشتریان آمریکایی از تیگوان سه ردیفه با سامانه چهار چرخ محرک، نمایندگی‌های آمریکایی فولکس واگن این خودرو را فقط در نسخه محرک جلو به فروش می‌رسانند و تمام مدل‌های چهار چرخ محرک فقط از دو ردیف صندلی بهره می‌برند. کابین این خودرو نیز لوکس‌تر از قبل شده و اکنون تمام تیپ‌های به صورت استاندارد از صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی بهره می‌برند و برای تیپ‌های بالاتر نیز صفحه آمپر ۱۰.۲۵ اینچی در نظر گرفته شده است.

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

صندلی‌های این کراس اوور آلمانی در مدل‌های بالارده‌تر از چرم، در مدل‌های میانی از چرم مصنوعی و در مدل‌های پایه از پارچه بهره می‌برند و البته برای تمام تیپ‌ها به شکل استاندارد، قابلیت گرم‌کن صندلی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برای مدل‌های چرمی می‌توان سیستم تهویه را نیز سفارش داد. غربیلک فرمان جدید با دکمه‌های لمسی، رنگ‌های جدید نظیر قهوه‌ای دارچینی، کنترل‌های لمسی سیستم تهویه و نوار LED سفارشی در رو دری‌ها با ۱۵ رنگ مختلف به عنوان سایر ویژگی‌های جدید فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 محسوب می‌شوند.

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

این خودرو در بازار آمریکا فقط از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را ارائه دهد. یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. برای تمام تیپ‌ها امکان سفارش سامانه چهار چرخ محرک 4Motion نیز وجود دارد.

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022 در اروپا با پیشرانه‌های مختلف در دسترس است. مشتریان اروپایی می‌توانند برای این خودرو موتور 2 لیتری بنزینی با دو سطح قدرت 190 اسب بخار و 240 اسب بخار را سفارش دهند. هر دو نسخه این پیشرانه به شکل استاندارد از گیربکس 7 سرعت دو کلاچه و سامانه چهار چرخ محرک بهره می‌برند. مشتریانی که خواهان چنین قدرتی نیستند می‌توانند موتور 1.5 لیتری را انتخاب کنند که قدرت تولیدی این پیشرانه 150 اسب بخار بوده و گیربکس‌های 6 سرعت دستی یا 7 سرعت دو کلاچه برای آن قابل سفارش است. همچنین در اروپا این خودرو با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر دیزلی نیز به فروش می‌رسد که نسخه 150 اسب بخار و 200 اسب بخاری آن را می‌توان سفارش دهد.

فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

این کراس اوور آلمانی به شکل استاندارد از تکنولوژی‌های ایمنی متعدی بهره می‌برد که کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری خودکار و دستیار جانبی مهم‌ترین این تکنولوژی‌ها محسوب می‌شوند. همچنین به جز مدل پایه S، سایر مدل‌های این خودرو به شکل استاندارد از مجموعه ایمنی بزرگ فولکس واگن به نام IQ.Drive بهره می‌برند. این کراس اوور از پاییز 2021 در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*