مشخصات گلکسی A22

تصاویر و مشخصات گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد

تصاویر و مشخصات گلکسی A22 سامسونگ منتشر شده است. سامسونگ Galaxy A22 قرار است در دو مدل 4G و 5G با تراشه و دوربین مختلف به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود سامسونگ در اواسط خرداد یا اوایل تیر ماه از گلکسی A22 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کند و حالا مشخصات این گوشی منتشر شده است. این دو مدل گوشی از نظر طراحی اشتراکات زیادی با هم دارند و در چهار رنگ سفید، سیاه، ارغوانی و نعنایی عرضه خواهند شد. تفاوت‌های مدل 4G و 5G گلکسی ای 22 به دوربین، صفحه نمایش، تراشه و بخش بیومتریک گوشی مربوط می‌شود.

گلکسی A22 5G از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ به همراه یک مودم 5G استفاده خواهد کرد و دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است. با توجه به حسگر اثر انگشت خازنی که در کنار بدنه قرار گرفته است می‌توان حدس زد که با یک پنل LCD مواجه هستیم.

مشخصات گلکسی A22

گلکسی A22 5G

در بدنه پشتی Galaxy A22 5G سامسونگ شاهد سه دوربین هستیم که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی (احتمالاً فوق عریض) و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی (احتمالاً ماکرو یا فقط عمق سنج) می‌شوند. گلکسی A22 5G سامسونگ ۹ میلی‌متر ضخامت و ۲۰۵ گرم وزن دارد که در مقایسه با ضخامت ۸.۵ میلی‌متری و وزن ۱۸۵ گرمی مدل 4G کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است.

مشخصات گلکسی A22 4G به تراشه مدیاتک هلیو G80 اشاره دارد. اندازه صفحه نمایش همان ۶.۴ اینچ است ولی با توجه به اینکه شاهد جایگیری حسگر اثر انگشت در دکمه پاور کناری گوشی نیستیم، می‌توان گفت از یک پنل امولد در این گوشی استفاده شده است.

مشخصات گلکسی A22

گلکسی A22 4G

در بخش دوربین نیز یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی را به عهده دارد و چهار دوربین شامل یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی، و ۲ لنز ۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی گلکسی A22 قرار دارند.

از سایر مشخصات گلکسی A22 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی در هر دو مدل 4G و 5G اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*