گوشی های 5G اندرویدی

یک شرکت معروف توسترسازی به بازار گوشی های 5G اندرویدی نظر دارد!

اگر بتوانید یک توستر پیشرفته بسازید؛ پس حتما می‌توانید تولید کننده‌ی گوشی هوشمند هم باشید. حداقل شرکت بالمودا – Balmuda این‌طور فکر می‌کند و با چنین تصوری، در حال ورود به بازار گوشی های 5G اندرویدی است.

توسترهای بالمودا با طراحی خاص و امکانات پیشرفته، زبانزد هستند. حالا این کمپانی می‌خواهد شانس خود را در بازار گوشی های 5G اندرویدی هم امتحان کند.

البته Balmuda هیچ کارخانه‌ای برای ساخت گوشی موبایل ندارد؛ به جز خط تولید شریک تجاری خود، Kyocera که از پاییز امسال شروع به کار خواهد کرد.

این گوشی‌ها را بالمودا طراحی می‌کند و SoftBank به طور انحصاری، فروش مدل‌های با/بدون سیم‌کارت را بر عهده خواهد گرفت.

به گفته‌ی «جن ترائو» مدیرعامل بالمودا:

گوشی‌های هوشمند امروزی، همه شبیه به هم شده‌اند و دست مشتریان برای انتخاب، بسته است. این یک فرصت برای ماست. ما می‌خواهیم در خاص بودن حرف اول را بزنیم؛ نه در میزان فروش و سهم بازار!

برای سال اول تولید، بالمودا امیدوار به فروش 24.6 میلیون دلاری در بازار گوشی های 5G اندرویدی است.

ترائو محدوده قیمت این گوشی‌ها را فاش نکرد؛ اما گفت همه‌چیز آن‌ها در ظاهر و طراحی خلاصه نمی‌شود. او وعده‌ی ساخت دستگاه‌های کارآمد برای استفاده روزمره و اپ‌های اختصاصی را دارد.

توستر بالمودا

برند بالمودا به ویژه در ژاپن بسیار شناخته شده است؛ با فروش توسترهای 300 دلاری که از فناوری بخار برای توست کردن نان استفاده می‌کنند. این کمپانی در سه ماهه اول سال با فروش 33.8 میلیون دلاری، 4.15 میلیون دلار سود عملیاتی داشت؛ اما در بازار گوشی‌های هوشمند، راه پر پیچ و خمی در انتظار آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*