کنفرانس مهندسی برق

مدیران همراه اول در کنفرانس مهندسی برق ایران مشارکت فعال خواهند داشت

مدیران همراه اول در میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های کنفرانس مهندسی برق ایران که در تاریخ 28 تا 30 اردیبهشت برگزار می‌شود، مشارکت فعال خواهند داشت.

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت 1400 با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق توسط انجمن مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی این کنفرانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این رویداد تخصصی در حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر، قدرت، کنترل، مهندسی پزشکی و مخابرات برگزار می‌شود و قصد دارد محیطی برای تبادل نظر علمی و تخصصی، ارائه آخرين يافته‌های تحقيقاتی و همچنين تشويق محققان کشور ‌ایجاد کند که اپراتور همراه اول یکی از حامیان اصلی این رویداد محسوب می‌شود.

در این رویداد برنامه‌های جانبی متعددی نظیر میزگردهای تخصصی، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق نیز در نظر گرفته شده است. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز برای مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری از این کنفرانس حمایت می‌کند و قصد دارد در جریان برگزاری این رویداد حضوری فعال داشته باشد.

مشارکت مدیران همراه اول در کنفرانس مهندسی برق ایران

در روز سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 از ساعت 16 تا 18 میزگردهای تخصصی با عنوان «بومی سازی صنعت ICT – دستاوردهای اپراتورهای موبایل» به ریاست حمید بهروزی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول و با دبیری فرامرز رستگار، دبیر سندیکای مخابرات برگزار می‌شود. همچنین مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول و وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و چهار نفر دیگر از اعضای هیئت علمی دانشگاه و فعالان این صنعت در پنل حضور پیدا خواهند کرد.

در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت از ساعت 14 تا 16 نیز میزگرد دوم با عنوان «ارائه سرویس‌های نوین دیجیتال و هوشمند همراه اول» به ریاست سیاوش بیات سرمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون فناوری اطلاعات همراه اول و دبیری سید رضا جوکار نراقی، مدیرعامل شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند برگزار می‌شود که مدیران اپلیکیشن «شاد» و ابرپروژه «ذره‌بین» در کنار مشاوران معاونت فناوری اطلاعات همراه اول و مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول در آن حضور پیدا خواهند کرد. همچنین میز گرد سوم نیز در ارتباط با وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه برق و مخابرات برگزار خواهد شد.

اپراتور همراه اول علاوه بر سخنرانان دعوت شده نظیر پرفسور واعظ زاده (استاد تمام دانشگاه تهران)، پرفسور قاسم لویی (از اساتید مهندسی برق در کشور انگلستان)، پرفسور محمد جمشیدی (استاد دانشگاه تگزاس آمریکا)، رسول سرائیان (معاون سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دو سخنرانی با موضوع‌های «Beyond 5G: Road to 6G networks» توسط وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و 5G promises for IoT»» توسط رضا وحیدنیا، عضو هیئت علمی دانشگاه BCIT و مشاور مرکز تحقیق و توسعه همراه اول انجام خواهد داد.

همراه اول قصد دارد در 5 کارگاه این رویداد نیز با عناوین «نسل پنجم شبکه های ارتباطی: از معماری تا جنبه های تجاری»، «تحولات گسترده در شبکه رادیویی 5G»، «بلاکچین و قراردادهای هوشمند»، «چالش های یکپارچه سازی اینترنت همه چیز» و «طراحی و توسعه اکوسیستم نوعی اینترنت اشیا و ملزومات پیاده سازی آن» حضور پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*