ماجرای مرموز مردی که به مدت دو سال با فرازمینی ها زندگی کرد

ماجرای مرموز مردی که به مدت دو سال با فرازمینی ها زندگی کرد

زندگی با فرازمینی ها موضوع فیلم مستندی بوده که بر اساس ادعاهای عجیب شخصی با نام چارلز جیمز هال (Charles James Hall)، در سرویس آمازون پرایم پخش شده است.

سرویس آمازون پرایم مدتی پیش مستندی با موضوع زندگی با فرازمینی ها منتشر کرد که داستان مردی به اسم چارلز جیمز هال (Charles James Hall) را روایت می‌کند. به گفته هال، او برای مدتی طولانی با آدم فضایی‌ها در ارتباط بوده است. در بررسی این ماجرای عجیب و باورنکردنی با ما همراه باشید.

«راه رفتن با سفیدهای قدبلند» (Walking with the Tall Whites) اسم مستندی بوده که آمازون پرایم آن را چندین ماه پیش پخش کرد. در حالی که بسیاری از داستان‌های رویارویی با فرازمینی‌ها و حتی ربوده شدن توسط این موجودات عمدتا کوتاه هستند، به ادعای هال، مدت زمان ارتباط او با آدم فضایی‌ها به قدری طولانی بود که او پس از مدتی ارتباط‌گیری با موجودات مورد نظر را یاد گرفت.

ماجرای مرموز مردی که به مدت دو سال با فرازمینی ها زندگی کرد

چارلز هال (عکس بالا) در سال 1964 وارد نیروی هوایی ارتش آمریکا شد و یک سال بعد، پایگاه نلیس (Nellis) در خارج از شهر لاس وگاس ایالت نوادا او را به عنوان مسئول زیر نظر گرفتن الگوهای آب و هوایی منطقه کوچکی انتخاب کرد. مدتی بعد از ازدواج هال با همسرش ماری تریس (Marie-Therese)، صحبت‌های این بازنشسته نیروی هوایی ارتش آمریکا در مورد زندگی با فرازمینی ها و تجربه‌های او در این رابطه، شروع شد. هال در ابتدا این داستان‌ها را برای همسرش تعریف می‌کرد و با اینکه ماری تریس علاقه‌ای به بحث آدم فضایی‌ها نداشت، حرف‌های هال را باور می‌کرد.

چارلز جیمز هال و زندگی با فرازمینی ها

ماجرای مورد نظر برای مدت 18 سال به صورت مخفیانه بین هال و همسرش باقی ماند، اما یک روز ماری تریس به صورت اتفاقی فهمید که هال در تمامی این مدت خاطرات خود از ارتباط با آدم فضایی‌ها را برای نوه‌هایش یادداشت کرده بود. پس از مطالعه این نوشته‌ها، همسر هال او را تشویق کرد تا خاطراتش را چاپ کند.

نوشته‌های این بازنشسته ارتش ایالت متحده حاوی جزئیات شگفت‌انگیزی در رابطه با تجربه زندگی با فرازمینی ها بوده و از زبان هال به خواننده می‌گوید که دقیقا در دو سال مورد نظر چه اتفاقاتی افتاد. با این تفاصیل، اصل داستان زمانی شروع شد که هال در سال 1965 به محل کار جدیدش در بیابان‌های نوادا اعزام شد.

پیش از شروع کار سایر سربازان حاضر در پایگاه در مورد افسانه‌ای به نام “Range 4 Harry” با او صحبت کردند؛ طبق صحبت‌های سایر نظامیان، یک اسب سفید رادیواکتیو در بیابان مورد نظر وجود داشت که در سطح منطقه پرواز می‌کرد. البته هال که تصور می‌کرد همکارانش می‌خواهند سر به سر او بزارند، این صحبت‌ها را باور نکرد. با این حال بعدها معلوم شد که چیزی بیشتر از یک افسانه دروغین در انتظار هال خواهد بود.

اولین برخورد

وظیفه اصلی هال حضور در آلونک‌های مخصوص هواشناسی بود و در آن سال، مافوق‌ها تصمیم گرفته بودند تا این مرد را جایگزین شخصی کنند که تا پیش از سال 1965 وضعیت آب و هوایی منطقه را زیر نظر داشت. شخصی که هال باید جایگزین او می‌شد در ابتدا با بی‌میلی منطقه را به این نیروی تازه وارد نشان داد، اما در نیمه‌های این تور معرفی آلونک‌ها و وظایف موجود، شخص مورد نظر با ترسی شدید به هال گفت که دیگر هرگز پایش را به آلونک‌ها نمی‌گذارد و او باید تنهایی کار خود را انجام دهد. همان‌طور که گفتیم، این داستان زندگی با فرازمینی ها به گونه‌ای پیش رفت که در مدتی کوتاه، هال دیگر در منطقه تنها نبود.

در ابتدا شروع کار در این آلونک‌ها، نورهای عجیبی به صورت گروهی در آسمان پدیدار می‌شدند و سپس، موجودات سفید رنگ مرموزی توجه هال را به خود جلب می‌کردند. در عین حال، صداهای عجیبی هم به هنگام مشاهده شدن نورهای عجیب و غریب مورد نظر شنیده می‌شد که به گفته هال، شبیه به صدای گروهی از پرندگان میدولارک (Meadowlark) در حال پرواز در محیطی مانند یک دره بود.

برای اولین بار، شب هنگام یک زن سفید قدبلند در میان ساختمان‌های محل استقرار هال دیده شد؛ به گفته هال، در شب مورد نظر این موجود عجیب و غریب شیئی مکعبی را در دست داشت و منظره دیده شده به حدی شوکه کننده بود که او بدون هیچ واکنشی به راهش ادامه داد و به تخت خوابش برگشت. پس از این اتفاق، رویارویی با موجوداتی که با نام سفیدهای قدبلند توصیف شده‌اند ادامه پیدا کرد.

زندگی با فرازمینی ها در ترس و وحشت

مدتی بعد هال دید که درون علفزارهای نزدیک منطقه، دختر بچه‌ای در حال دویدن بود؛ وقتی او به سمت موجود مورد نظر رفت، متوجه شد که آنچه دیده شبیه به کودک است، اما نه یک دختر بچه انسانی! در عین حال به هنگام نزدیک شدن به این موجود، صدای عجیب میدولارک‌ها بیشتر و بیشتر شنیده می‌شد و همین مسئله و شوک دیدن دختر بچه باعث شد تا هال با ترسی شدید به سمت آلونک‌ها فرار کند.

به هنگام فرار، هال مردی از موجودات سفید قدبلند را دید که به سمت او می‌دود و قبل از رسیدن مرد، موفق شد تا خود را به آلونک‌ها برساند. مشاهده چنین اتفاقاتی هال را به حالت روانی عجیبی وارد کرده بود و همین مسئله باعث شد تا این عضو نیروی هوایی وارد مرحله‌ای از انکار شود و مشاهداتش از رویارویی با این موجودات را به طور کلی زیر سوال ببرد.

هال می‌گوید که به باور او، مرد مورد نظر همان افسانه Range 4 Harry بود. پس از این ماجرا، مشاهده موجودات سفید قدبلند ادامه داشت و به نظر می‌رسد که این آدم فضایی‌ها فعالیت‌های هال را زیر نظر داشتند، مکالمات او را گوش می‌کردند و در چندین محل مختلف، خود را به او نشان می‌دادند. هال در آن زمان در صحرا تنها بود و به همین دلیل شخص دیگری نمی‌توانست تجربیات مورد نظر از زندگی با فرازمینی ها را تایید کند. شاید این تنهایی او را دیوانه کرده بود و به همین دلیل توهماتی این چنینی به سراغش می‌آمدند؛ کسی جواب این سوال را نمی‌دانست.

شناخت سفیدهای قدبلند

در کتاب موجود اشاره شده که مرد نورانی سفید قدبلند، زن مرموز و شیء مکعبی و همچنین دختر بچه عجیب و غریب صحرا همگی واقعی بودند، اما هال نمی‌خواست که از لحاظ احساسی چنین مسئله‌ای را بپذیرد. از آنجایی که برخورد با موجودات سفید صحرا اجتناب‌ناپذیر بود و هال هم باید در این منطقه به کار خود ادامه می‌داد، او به تدریج شروع به ارتباط‌گیری با Range 4 Harry و سایر آدم فضایی‌های اطرافش کرد.

در واقع تجربه هال از زندگی با فرازمینی ها در همین دوران در جریان بود و پس از قبول واقعی بودن موجودات مورد نظر، هال چیزهای جالبی در مورد آن‌ها کشف کرد. به گفته این بازنشسته نیروی هوایی ارتش آمریکا، سفیدهای قدبلند می‌توانستند در پشت تلفن صدای انسان‌ها را تقلید کنند، اما برای ارتباط‌گیری با یکدیگر، صدای موجودات به طرز عجیبی بلند و مخصوص بود و بسیار به صدای میدولارک‌ها شباهت داشت.

ماجرای مرموز مردی که به مدت دو سال با فرازمینی ها زندگی کرد

در ادامه ماجرا برخوردهای هال با سفیدهای قدبلند بیشتر و بیشتر شد و این شخص هنوز مطمئن نبود که آنچه می‌دید واقعیت دارد یا نه؟ یک روز وقتی هال در حال یادداشت‌برداری بود، دید که زنی از موجودات سفید قدبلند پشت سر او ظاهر شده و لبخند زنان، نوشته‌هایش را نگاه می‌کند. این زن پوستی سفید به رنگ کاغذ داشت، موهای او نازک و به رنگ پلاتینی بود و گوش‌ها، لب‌ها و سایر قسمت‌های بدنش هم کوچک بودند.

هیپنوتیزم و تجربه‌های دیگر

پس از گذشت چند دهه از تجربه هال از زندگی با فرازمینی ها این بازنشسته ارتش می‌گوید که آن زن می‌توانست صرف نظر از اندام‌های عجیبش، به راحتی خود را در میان انسان‌ها جا دهد. به گفته هال یونیفرمی ناشناخته به همراه یک کلاه کوچک به زن مورد نظر اجازه می‌دادند تا در هوا معلق شود و تمامی این تجربیات او را به مرز جنون رسانده بودند. همان‌طور که اشاره شد، کسی همراه با این عضو نیروی هوایی، در آن منطقه از صحرای نوادا حضور نداشت و همین مسئله باعث می‌شد تا نتوان تجربه رویارویی با سفیدهای قدبلند را با اطمینان کامل واقعی دانست.

در ادامه و با وجود احساسات عجیبی که هال تجربه می‌کرد، اتفاقاتی مانند هیپنوتیزم شدن توسط فرازمینی‌ها با وسیله‌ای مربعی رخ داد؛ در جریان آن اتفاق هال به صورت کامل به یاد نمی‌آورد که دقیقا چه چیزی پس از هیپنوتیزم شدن رخ داد، اما برخی از تجربیات هنوز برای او واضح هستند. یک روز وقتی هال در مسیری از صحرا در حال حرکت بود، یک وسیله نقلیه فرازمینی راه او را صد کرد و همین مسئله باعث شد تا هال مجبور به عقب نشینی شود و هشدار فرازمینی‌ها را جدی بگیرد.

در ماه‌های آینده از تجربه زندگی با فرازمینی ها اتفاقات بسیاری رخ دادند و هال چیزهای زیادی در مورد سفیدهای قدبلند کشف کرد. به عنوان مثال، گفته شده که این موجودات می‌توانند بین 600 تا 800 سال زندگی کنند و با استفاده از امواج صوتی با هم ارتباط بگیرند که شنیدن آن‌ها برای ما ممکن نیست. به علاوه، هال ادعا می‌کند که برای اولین بار پنج هزار سال پیش از میلادی مسیح بود که این موجودات از زمین دیدن کردند.

همکاری با ارتش آمریکا

از لحاظ قدی، فرازمینی های مورد نظر کمی از ما بلندتر هستند، اما بدن آن‌ها ظریف بوده و به نظر می‌رسد که به صورت کامل با شرایط موجود روی سیاره زمین تطابق پیدا نکرده‌اند. همین مسئله باعث می‌شود تا سفیدهای قدبلند به هنگام نزدیک شدن به انسان‌ها کاملا مسلح باشند. به گفته هال، حتی اگر یک سفید قدبلند با شما دوست باشد، به هنگام قرارگیری در اطراف این موجودات نوعی تنش و اضطراب وجود خواهد داشت؛ از طرف دیگر این موجودات به شدت به مراقبت از کودکان خود اهمیت می‌دهند و از هیچ اقدامی برای محافظت از خانواده خود دریغ نمی‌کنند.

هال می‌گوید که در دوران زندگی با فرازمینی ها همیشه به خاطر داشت که نباید به هیچ وجه سفیدهای قدبلند را بترساند یا آن‌ها را غافلگیر کند. با این تفاصیل جالب است بدانید که به ادعای این ارتشی بازنشسته، موجودات مورد نظر با ارتش همکاری می‌کنند و در ازای حضور در محلی مانند منطقه ماموریت هال در صحرای نوادا، اطلاعاتی را در اختیار ارتش ایالات متحده قرار می‌دهند.

البته به نظر می‌رسد که آدم فضایی‌های ماجرای چارلز جیمز هال علاقه‌ای به اشتراک گذاشتن تکنولوژی‌های خود ندارند و مخصوصا در مورد موضوعی مثل سفرهای فضایی دور دست، چیزی به انسان‌ها نمی‌گویند. از طرف دیگر، هال می‌گوید که آدم فضایی‌ها سیاره‌های فراخورشیدی زیادی را به دولت ایالات متحده داده‌اند و باید گفت که این موجودات اهمیت چندانی به بحث قلمرو نمی‌دهند؛ گفته شده که این سیاره‌ها بسیار سردتر از آن چیزی هستند که سفیدهای قدبلند به آن عادت دارند و در ازای همکاری با دولت، فرازمینی‌ها از انسان‌ها برای ساخت سکوهای فرود و پرتاب کمک می‌خواهند.

پرواز فرازمینی‌ها

هال در کتابش ادعا می‌کند که سفیدهای قدبلند با ژنرال‌های آمریکایی بر سر ساخت پایگاه روی زمین معامله کرده‌اند و از آنجایی که این ارتشیان علاقه شدیدی به استعمار سیاره‌های مورد نظر دارند، در ازای کمک برای به وجود آوردن پایگاه، این اجرام آسمانی به زمینیان داده شده است.

در داستان زندگی با فرازمینی ها اشاره شده که موجودات مورد نظر هم ژنرال‌هایی دارند که مذاکرات را با زمینیان انجام می‌دهند. البته هال می‌گوید که در حال حاضر اطلاعات چندانی از روابط بین سفیدهای قدبلند و انسان‌ها ندارد.

ماجرای مرموز مردی که به مدت دو سال با فرازمینی ها زندگی کرد

در فیلم راه رفتن با سفیدهای قدبلند که از آمازون پرایم پخش شد، هال ویدیویی از برخورد خلبان‌های جت‌های جنگی با یوفوها که چند سال پیش صحت آن توسط وزارت دفاع آمریکا تایید شده بود را بررسی می‌کند. در این بخش از فیلم، هال می‌گوید که آنچه دیده می‌شود (عکس بالا) کاملا با تجربه او از رویت تجهیزات پروازی سفیدهای قدبلند همخوانی دارد و وسایل پروازی این موجودات دقیقا همان ویژگی‌هایی را دارند که در این ویدیو دیده می‌شود.

از سال 1967 تاکنون، هیچ سفید قدبلند دیگری در زندگی هال ظاهر نشده و این بازنشسته ارتش آمریکا می‌گوید که مشتاق است تا مجددا با این موجودات ارتباط بگیرد. به صورت کلی صحبت‌های هال در مورد زندگی با فرازمینی ها جالب‌توجه بوده و به نظر می‌رسد که این شخص به صورت کامل صحبت‌ها و ادعاهایش را باور دارد.

زندگی با فرازمینی ها و ادوارد اسنودن

در این بخش از مقاله با شنیدن اسم ادوارد اسنودن (Edward Snowden) به عنوان افشاگران معروف اسرار دولتی، شاید از خود بپرسید که این شخص چه ارتباطی با فرازمینی‌ها دارد؛ با این تفاصیل نکته جالب اینجاست که در سال 2014 اسناد محرمانه منتشر شده توسط اسنودن تا حدی با داستان هال و سفیدهای قدبلند همخوانی دارد. البته مدارک و ادعاهایی که توسط اسنودن مطرح شده‌اند به مقدار زیادی رنگ و بوی تئوری‌های توطئه را به همراه دارند، اما در نظر گرفتن برخی از این اطلاعات چندان هم خالی از لطف نیست.

گفته شده که بحث زندگی با فرازمینی ها و تجربه هال در برخورد با سفیدهای قدبلند به نوعی به آژانس جاسوسی روسیه مربوط می‌شود. اسنودن که هم‌اکنون در کشور روسیه به عنوان پناهنده زندگی می‌کند، مدت‌ها پیش اسناد مربوط به دخالت موجوداتی با نام سفیدهای قدبلند با رژیم آلمان نازی را منتشر کرد.

در این اسناد آمده که نژادی از آدم فضایی‌ها با نام سفیدهای قدبلند پس از رسیدن به زمین، در دهه 30 میلادی به نازی‌ها کمک کردند تا فناوری زیردریایی‌های خود را پیشرفت دهند و تعداد زیادی از این وسایل نقلیه جنگی را بسازند. در ادامه ادعا شده که در سال 1954 فرازمینی‌ها با رئیس جمهور وقت آمریکا، دوایت آیزنهاور دیدار کردند و از همان زمان، رژیم مخفی که تا به امروز حکومت ایالات متحده توسط آن کنترل می‌شود را تاسیس کردند.

در پایان شما را به تماشای تریلر فیلم راه رفتن با سفیدهای قدبلند دعوت می‌کنیم:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. راستي چرا بيگانگان فقط تو آمريكا ديده شدن و ميشن؟؟؟؟

    البته اگر تو ايران پيدا بشن اون مكان تقدس خاصي پيدا ميكنه و ميشه يه زيارتگاه خفن و ربطشون ميدن به مسايل ديني و خرافي

    • دوست عزیز جوابش خیلی واضحه
      این مسائل دیدن یوفو و فرازمینی ها خیلی هاش به اکران فیلم های علمی تخیلی مربوط میشه که روی مردم تاثیر میزارن
      اما دلیل مهمترش اینه که توی ایران این اتفاقات رو کسی جدی نمیگیره. مثلا دیده شدن یوفو در تهران که حتی فرودگاه مهرآباد هم تاییدش کرده. با وجود گذشت ۴۰، ۵۰ سال، آمریکا هنوز به دنبال اون قضیه و موشکافی کردنشه درحالی که توی ایران اصلا راجبش مستندی ساخته نشده و مصاحبه ای انجام نگرفته