گوشی‌های ولوت 2 پرو و ال جی Rollable

ال جی گوشی‌های ولوت 2 پرو و ال جی Rollable را به کارمندان خود می‌فروشد

معرفی گوشی‌های ال جی ولوت 2 پرو – LG Velvet 2 Pro و ال جی Rollable با خروج ال جی از بازار موبایل لغو شد. پس تکلیف آن‌ها چیست؟

ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد و هیچ یک از دو گوشی در دست توسعه ال جی ولوت 2 پرو و ال جی Rollable را به بازار عرضه نکرد. اما تعداد محدودی از این گوشی‌ها ساخته شدند و حالا بر اساس گزارش FrontTron@ کارمندان شرکت ال جی در کره جنوبی این فرصت خاص را دارند که هرکدام از این دو دستگاه معرفی نشده را خریداری کنند.

ال جی ولوت 2 پرو / ال جی رولبل

اطلاعات مربوط به قیمت و تعداد گوشی‌های قابل عرضه ال جی رولبل مشخص نشده است، اما اطلاعات خوبی از ال جی ولوت 2 پرو منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ال جی تقریباً ۳۰۰۰ دستگاه از این گوشی را با قیمت ۱۷۰ دلار به کارمندان خود خواهد فروخت. این افراد نمی‌توانند بیش از دو دستگاه خریداری کنند و فروش مجدد آن‌ها نیز اکیداً ممنوع است. این گوشی‌ها تا ۶ ماه یا تا زمانی که قطعات موجود باشد، تحت ضمانت سخت‌افزاری قرار دارند و ظاهراً هیچ بروزرسانی هم دریافت نخواهند کرد.

ال جی ولوت 2 پرو

گوشی Velvet 2 Pro در رنگ‌های سیاه، برنزی و عاجی در دسترس خواهد بود و تصویری از بدنه پشتی نمونه به رنگ عاج این گوشی منتشر شده است. طراحی این دستگاه شباهت زیادی به نسل اول ولوت دارد و از همان ترکیب دوربین سه گانه در آن استفاده شده است. هرچند؛ به نظر می‌رسد که در این مدل لنزها کمی بیرون زدگی بیشتری دارند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی به دکمه‌های پاور و تنظیم صدا حساس به فشار مجهز شده است و در بدنه جلویی گوشی نیز شاهد ناچ قطره طور هستیم.

گفته می‌شود بسیاری از کارمندان ال جی به خرید این گوشی‌ها علاقه‌مند هستند و می‌خواهند آخرین گوشی‌های ال جی را تجربه کنند.