شارپ AQUOS R6

شارپ AQUOS R6 با حسگر دوربین یک اینچی و صفحه نمایش ۲۴۰ هرتز معرفی شد

شارپ AQUOS R6 با حسگر دوربین بی‌نظیر یک اینچی و نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۲۴۰ هرتز معرفی شد. آکواس آر 6 به عنوان پرچمدار جدید شارپ در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

شارپ از گوشی AQUOS R6 به عنوان پرچمدار جدید خود برای بازار ژاپن رونمایی کرد. پرچمدار شارپ از تنها یک دوربین در بدنه پشتی خود بهره می‌برد و این دوربین نیز به حسگر خیلی بزرگ یک اینچی مجهز شده است. این بزرگ‌ترین حسگری است که تا به حال در یک گوشی موبایل قرار گرفته و از مرحله تحقیق و توسعه گرفته تا طراحی لنز و تنظیم کیفیت تصویر آن با همکاری مشترک شارپ و لایکا انجام شده است.

شارپ AQUOS R6

پرچمدار جدید شارپ همچنین اولین گوشی است که به صفحه نمایش اولد Pro IGZO ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۱ هرتز و ۲۴۰ هرتز مجهز شده است. این نرخ تازه‌سازی متغیر به ایجاد توازن در مصرف باتری و روان نشان دادن محتوای گرافیکی کمک خواهد کرد. رزولوشن نمایشگر شارپ آکواس R6 برابر با ۲۷۳۰×۱۲۶۰ پیکسل یا همان +WUXGA است.

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در دل شارپ AQUOS R6 جای گرفته است. این گوشی در ابتدا فقط توسط اپراتورهای محلی به فروش خواهد رسید و تنها با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ عرضه خواهد شد.

شارپ AQUOS R6

با دوربین این گوشی می‌توانید اقدام به ثبت تصاویر ۲۰ مگاپیکسلی کنید. این لنز با ۷ المان و گشودگی دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۱۹ میلی‌متر همراه است. همچنین یک حسگر عمق و فلاش نیز در کنار دوربین قرار گرفته است. شارپ و لایکا تصمیم گرفته‌اند که از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) در دوربین گوشی استفاده کنند.

در بیانیه رسمی شارپ  آمده است که این حسگر بزرگ عملکرد فوق‌العاده‌ای در شرایط نوری ضعیف از خود نشان می‌دهد. این لنز دامنه دینامیکی وسیعی دارد و در مقایسه با سایر حسگرهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند شاهد نویز کمتری هستیم.

شارپ AQUOS R6

از دیگر مشخصات شارپ AQUOS R6 می‌توان به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار نیز مقاوم است.

محصول جدید شارپ از اواخر خرداد ماه و در دو رنگ مشکی و سفید از طریق اپراتورهای دوکومو و NTT در ژاپن عرضه خواهد شد. هیچ اطلاعاتی درباره قیمت شارپ AQUIS R6 منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این عجب چیزیه ؟!!!

    خدای من باورم نمیشد تو سال 2021 نمایشگر 240 هرتزی برای گوشی ها هم بیاد خدای من

  2. اوه چه گوشی فضایی طراحیش هم دوست دارم
    اگه باتریش خوب جواب این صفحه نمایشو بده خیلی عالیه

  3. ایکاش سونی از این هموطنش یکم یاد میگرفت… قیمت پایه تا 1600 دلاری برای این گوشی قابل قبوله به نظرم…

  4. یا حضرت رفرش ریت و صفحه نمایش….😱🤯

  5. واتتتتتت
    این چیه
    غول به تمام معنا
    صفحه ۲۰۰۰ نیت
    ۲۴۰ هرتز
    ۴ کی هم بود نور علی نور میشد ( غلط تایپی داشتم ببخشید )
    دوربین اصلی هم که لازم نیست چیزی بگم
    عالییههههععع

  6. فوق‌العاده هست ، فقط مشکل همین اسنپ ۸۸۸ هست ، دوربینش هم خوبه طراحیش