سامسونگ گلکسی واچ 4

سه مدل جدید سامسونگ گلکسی واچ 4 با Wear OS و One UI در راه‌اند

اطلاعات تازه‌ای از سری گلکسی واچ 4 – Galaxy Watch 4 بیرون آمده است؛ این شامل طراحی، رابط کاربری و امکانات ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌شود.

بنابر گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ سری گلکسی واچ 4 را به جای سیستم عامل تایزن، با Wear OS عرضه خواهد کرد. البته ظاهرا سیستم عامل اندروید با رابط کاربری On UI 3.x همراه خواهد بود؛ پس محیط کاربری ساعت‌های جدید، تفاوت چندانی با نسل فعلی نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ 4

باید منتظر تغییراتی در SmartThings نیز باشیم؛ قابلیتی که کاربران گلکسی واچ به آن عادت کرده‌اند. امکانات تازه‌ای هم در راه است؛ مثلا قابلیت واکی تاکی که ارسال پیام‌های کوتاه صوتی را امکان‌پذیر می‌سازد. ناگفته نماند اپل در watchOS 5 قابلیت مشابهی را ایجاد کرده بود.

البته وجود سنسور قند خون در ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ، بعید به نظر می‌رسد.

مدل‌های سری گلکسی واچ 4

صحبت از سه مدل است؛ یکی با اسم رمز Wise که ظاهری کلاسیک با حاشیه چرخان خواهد داشت. گفته می‌شود این گجت در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

دو مدل دیگر با اسم رمز Fresh و Lucky، طراحی اسپرت و بدون حاشیه خواهند داشت که گلکسی واچ اکتیو یکی از آن‌هاست. برای آن‌ها نیز دو سایز ذکر شده است؛ 40 و 42 میلی‌متری!

پیش‌تر Ice Universe در یک توییت از معرفی سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 در سه ماهه دوم 2021 خبر داده بود. او هنوز افشاگری جدیدی نکرده است؛ ولی شاید این ساعت‌های هوشمند را در ماه ژوئیه ملاقات کنیم؛ یعنی نخستین ماه از سه ماهه سوم سال!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*