ساعت هوشمند بعدی سامسونگ

شواهد جدید نشان می‌دهد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به Wear OS مجهز است

اسناد و شواهد جدیدی منتشر شده که بار دیگر تأیید می‌کند ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به جای Tizen، به سیستم عامل Wear OS گوگل تجهیز می‌شود.

نخستین باری که شنیده شد سامسونگ قصد دارد بار دیگر ساعت‌های هوشمند خودش را به سیستم عامل Wear OS گوگل تجهیز کند، به سال 2018 باز می‌گردد. در آن زمان یک ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل گوگل به جای تایزن روی مچ دست برخی از کارمندان سامسونگ مشاهده شده بود که باعث داغ شدن این شایعات شد. اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و سامسونگ همچنان از سیستم عامل اختصاصی خودش استفاده می‌کند. اما ماه گذشته یک افشاگر قابل اعتماد ادعا کرد که ممکن است سامسونگ یک ساعت هوشمند اندرویدی را وارد بازار کند.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ و اپل به سنسور قند خون مجهز می‌شوند

اکنون با بررسی قطعه کدهای آخرین نسخه اپلیکیشن Galaxy App نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به Wear OS‌ گوگل مجهز خواهد شد. این منبع یک پلاگین جدید با کدنام Water را در این قطعه کدها کشف کرده که معتقد است یک لایه سازگارپذیری برای پلتفرم Wear OS است. وقتی همه‌ی شواهد و نشانه‌ها را کنار هم می‌گذاریم، گمان اینکه اسمارت واچ جدید سامسونگ به ویر او اس مجهز است، شدت بیشتری پیدا می‌کند.

اعتقاد بر این است که کدنام Merlot در این اپلیکیشن به چیپست قدرت‌بخش گلکسی واچ اکتیو 3 و گلکسی واچ 4 اشاره دارد. ضمن اینکه انتظار می‌رود گلکسی واچ 4 در نسخه‌های 40/41 میلی‌متری و 44/45 میلی‌متری عرضه شود که هر کدام دارای یک مدل بلوتوثی و سیم کارت خور هستند.

هنوز با قاطعیت نمی‌توان گفت که آیا سامسونگ سیستم عامل Tizen را کنار خواهد گذاشت و Wear OS گوگل را جایگزین آن خواهد کرد یا خیر. اما آنچه که مسلم است، تعداد ساعت‌های هوشمندی در بازار که به سیستم عامل گوگل تجهیز شده‌اند در حال افزایش است و اکثر شرکت‌های سازنده ترجیح می‌دهند به جای سیستم عامل شخصی خود، از این پلتفرم بین‌المللی روی گجت‌های پوشیدنی استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*