مشخصات نوبیا زد 30 پرو

مشخصات نوبیا زد 30 پرو در TENNA رؤیت شد؛ شارژ کامل گوشی در ۱۵ دقیقه

مشخصات اصلی نوبیا زد 30 پرو – Nubia Z30 Pro در پلتفرم TENNA منتشر شده است. همچنین؛ نوبیا تائید کرده که این گوشی در ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

نوبیا در ۳۰ اردیبهشت ماه از پرچمدار جدید خود به نام نوبیا زد 30 پرو در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت تاکنون برخی از مشخصات Nubia Z30Pro را تائید کرده است و امروز نیز این برند چینی اعلام کرد که زد 30 پرو از شارژر ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. در همین حین حضور این گوشی در پلتفرم TENNA سبب لو رفتن برخی از مشخصات کلیدی آن شده است.

پوستر جدید منتشر شده تائید می‌کند که این گوشی از فناوری نئو شارژ با حداکثر توان ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته شده است که باتری نوبیا زد 30 در مدت ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری منتشر نکرده است.

مشخصات نوبیا زد 30 پرو

 

اواسط ماه گذشته نیز یک گوشی نوبیا با شماره مدل NX667J تأییدیه 3C را دریافت کرده بود و حالا همان گوشی با مشخص شدن برخی مشخصات کلیدی در پلتفرم تنا ظاهر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی دارای باتری دو سلولی با ظرفیت نامی ۱۹۸۵ میلی‌آمپر (برای هرکدام) است. نوبیا زد 30 پرو دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی است و به اندروید ۱۱ مجهز شده است. همچنین ابعاد این گوشی برابر با ۱۶۱.۸۳ ×۷۳.۱×۸.۹۲ میلی‌متر است. احتمالاً به زودی مشخصات بیشتری از نوبیا زد 30 پرو در تنا مشاهده شود.

همچنین گزارش‌های دیگر منتشر شده از مشخصات نوبیا زد 30 پرو به پنل اولد با حفره مرکزی در آن و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز اشاره دارند. این گوشی پرچمدار به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز شده است.

در زمینه تصویربرداری نیز انتظار می‌رود که نوبیا Z30 Pro دارای سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک لنز پریسکوپ باشد. نمونه تصاویر منتشر شده از دوربین گوشی به کیفیت تحسین برانگیز آن در شرایط نوری ضعیف اشاره دارد. علاوه بر این، دوربین گوشی از بزرگنمایی ۵۰ برابری پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*