باتری نوکیا C20 Plus / نوکیا C20

باتری نوکیا C20 Plus و نوکیا C30 دارای ظرفیت بالایی خواهد بود

باتری دو گوشی اقتصادی معرفی نشده نوکیا C20 Plus – سی 20 پلاس و نوکیا C30 دارای ظرفیت بالایی خواهد بود. نوکیا در این گوشی‌ها از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

دو گوشی اقتصادی نوکیا C10 و نوکیا C20 ماه گذشته معرفی شدند و انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی در بازار عرضه شوند. حالا اطلاعات منتشر شده به احتمال عرضه دو گوشی اقتصادی جدید از نوکیا با باتری قوی و با نام‌ های نوکیا C20 Plus و نوکیا C30 اشاره دارند.

یک لو دهنده معتبر به نام Nokibar اسکچ های مربوط به دو گوشی معرفی نشده نوکیا C20 Plus و نوکیا C30 را در توییتر منتشر کرده است. این دو گوشی تا حد زیادی به مدل‌های کنونی نوکیا C10 و نوکیا C20 شباهت دارند، اما تفاوت‌های مهمی نیز در آن‌ها مشاهده می‌شود.

باتری نوکیا C20 Plus

به عنوان مثال برجستگی دایره‌وار دوبین اکنون به جای یک حسگر میزبان دو دوربین است. احتمالاً یکی از این دو لنز به عنوان دوربین اصلی و دیگری به عنوان حسگر ماکرو ایفای نقش خواهد کرد.

همچنین شاهد حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی نوکیا C30 هستیم. اما نوکیا C20 Plus از این ويژگی بی بهره است که البته با توجه به اینکه HMD Global در نوکیا سی 20 نیز از این حسگر استفاده نکرده بود، عدم حضورش در این گوشی نیز زیاد جای تعجب ندارد.

تفاوت دیگر این دو گوشی با مدل‌های معرفی شده ماه قبل به بخش باتری بر می‌گردد. نوکیا C20 Plus از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد، در حالی که نوکیا C30 پا را از این فراتر گذشته و دارای یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است. برای مقایسه باید گفت که هر دو گوشی نوکیا C10 و C20 به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز هستند.

اطلاعات دیگری درباره مشخصات نوکیا C20 Plus و نوکیا C30 منتشر نشده است. بنابراین باید کمی منتظر بمانیم تا متوجه قیمت و سایر مشخصات آن‌ها بشویم. در حال حاضر تنها می‌توان گفت که دستگاه‌های جدید نوکیا با این باتری‌های بزرگ احتمالاً در زمره گوشی‌های با عمر باتری بالا قرار خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*