تصاویر هواوی فری بادز 4

تصاویر ایرباد بی سیم هواوی فری بادز 4 را پیش از معرفی رسمی ببینید

تصاویر ایرباد بی سیم هواوی فری بادز 4 – Huawei FreeBuds 4 در رنگ نقره‌ای منتشر شد. ایرباد جدید هواوی در مقایسه با نسل قبل پیشرفت‌هایی داشته است.

هواوی قرار است در ۲۹ اردیبهشت از ایرباد بی سیم فری بادز 4 در چین رونمایی کند. زمان زیادی به معرفی این گجت نمانده است و حالا تصاویری از آن در کنار فری بادز 3 منتشر شده است.

منبع منتشر کننده این تصاویر در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات دیگری را نیز از این محصول به اشتراک گذاشته است. در مقایسه با نسل قبل، ایرباد هواوی فری بادز 4 کوچک‌تر و سبک‌تر شده است و هماهنگی بیشتری با گوش انسان دارد. گفته می‌شود که توانایی کاهش نویز این ایرباد ها تقویت شده است و از سایر ویژگی‌های هواوی فری بادز 3 مثل کنترل لمسی نیز بهره می‌برند.

تصاویر هواوی فری بادز 4

محفظه نگهداری FreeBuds 4 نسبت به قبل کوچک‌تر شده است که نشان می‌دهد این ایرباد بی سیم بدنه کوتاه‌تری دارد. همچنین به نظر می‌رسد که یک نمایشگر نیز برای نشان دادن میزان باتری فری بادز 4 روی محفظه نگهدارنده آن قرار گرفته است. گفته می‌شود که هواوی فری بادز 4 عمر باتری بهتری در مقایسه با نسل قبل دارد.

تصاویر هواوی فری بادز 4

ایرباد های جدید هواوی در سه رنگ نقره‌ای، سفید و قرمز معرفی خواهند شد. البته رنگ قرمز کمی دیرتر در بازار عرضه می‌شود. تصاویر منتشر شده از هواوی فری بادز 4 رنگ نقره‌ای این محصول را نشان می‌دهد. محفظه نگهداری ایرباد نیز به همین رنگ درآمده و به طور کلی می‌توان گفت که با محصولی زیبا طرف هستیم.

کاربران از هم ‌اکنون می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Vmall هواوی اقدام به ثبت پیش سفارش ایرباد بی سیم فری بادز 4 کنند. گفته می‌شود که در آینده نسخه سیاه رنگ این گجت نیز به بازار عرضه شود.

تصاویر هواوی فری بادز 4

انتظار می‌رود که هواوی در کنار ایرباد بی سیم فری بادز 4 از محصولات دیگری همچون تلویزیون هوشمند و ساعت هوشمند با قابلیت اندازه گیری فشار خون رونمایی کند. همچنین احتمال داده می‌شود که غول فناوری چینی یک لپ‌تاپ رده بالا و یک تبلت با برند میت را نیز معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رنگ نقره ای شو دوست دارم 😍

  2. ظاهرش که بد نیست باطنش هم مشخص نشده 😛