نمایشگاه اینوتکس 2021

نمایشگاه اینوتکس 2021 در ایران شروع به کار کرد

نمایشگاه اینوتکس 2021 از تاریخ 28 اردیبهشت 1400 با حضور 1850 شرکت و استارت آپ ایرانی شروع به کار کرده است و به مدت 3 روز ادامه می‌یابد.

نمایشگاه اینوتکس 2021 (نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری) از دیروز در پارک فناوری پردیس شروع به کار کرده است، لازم به ذکر است که این نمایشگاه با بخش‌های جانبی و رویدادهای مختلف تا تاریخ 31 اردیبهشت همین ماه ادامه خواهد داشت. آمارهای منتشر شده حاکی از آن هستند که تعداد استارت آپ‌ها و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه مجموعا به 1850 می‌رسد.

در نمایشگاه اینوتکس 2021 تازه‌ترین خدمات فناورانه و محصولات 300 شرکت فناوری و دانش بنیان، مرکز رشد و فناوری، استارت آپ، شتاب دهنده و مرکز نوآوری و… ارائه خواهد شد.

اصلی‌ترین اهداف نمایشگاه اینوتکس 2021

در دل نمایشگاه اینوتکس رویدادها و بخش‌های جانبی مختلفی قرار دارد و همچنین این نمایشگاه دارای هدف‌های زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به تشویق جوانان به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه و توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه اشاره کرد.

استیج عمومی اینوتکس: یکی از قسمت‌های جانبی این نمایشگاه، استیج عمومی اینوتکس است که در آن یک سخنرانی 30 ساعته تحت عنوان فرهنگ‌سازی کارآفرینی و به منظور ایجاد انگیزه و امید در قشر جوان جامعه برگزار می‌شود.

استیج تخصصی اینوتکس: یکی دیگر از قسمت‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس 2021،‌ استیج تخصصی است که در آنجا افراد به تحلیل و بررسی مهم‌ترین روندهای نوآوری جهان از جمله ظهور NBIC، هوش مصنوعی، کلان داد‌ه‌ها، رایانش ابری و اینترنت اشیا می‌پردازند.

اینوتکس استیج: یکی از بخش های رقابتی این نمایشگاه، اینوتکس استیج است که رقابتی بزرگ در میان استارت آپ‌های سراسر کشور برگزار می‌کند و فینال این رقابت با حضور سرمایه‌گذاران و همزمان با رویداد اینوتکس برگزار می‌شود.

کافه سرمایه: یکی از بخش‌های دیگر این رویداد کافه سرمایه است که در آن سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها مجموعه‌ای از جلسه‌های سرمایه‌گذاری را برگزار می‌کنند.

اینو جوان: یکی از رویدادهایی که در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار می‌شود اینو جوان است که دربردارنده کارگاه‌های تفکر خلاق و حل مسئله همراه با بازی و سرگرمی است.

لازم به ذکر است که مراسم افتتاحیه اینوتکس 2021 با حضور سفرایی از کشورهای یمن، بنگلادش، رومانی، بلغارستان، بولیوی و استرالیا برگزار شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*