گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید ۱۲ بتا

کدام گوشی‌های غیر پیکسلی آپدیت اندروید ۱۲ بتا را دریافت می‌کنند؟

فهرستی از گوشی‌های غیر پیکسلی که آپدیت اندروید ۱۲ بتا – Android 12 Beta برای آن‌ها منتشر شده را می‌توانید در این پست مشاهده کنید.

گوگل چند ساعت پیش در کنفرانس Google I/O 2021 از اندروید ۱۲ به صورت رسمی رونمایی کرد و یک نسخه آزمایشی از این سیستم عامل نیز هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. هرچند متأسفانه اگر از یک گوشی پیکسل ساخت خود گوگل استفاده نکنید، احتمال اینکه گوشی شما جزو اولین گوشی‌های سازگار با اندروید ۱۲ بتا باشد کم است.

اما این دلیل نمی‌شود که هیچ شانسی برای دریافت آن نداشته باشید و باید تا عرضه نسخه نهایی Android 12 منتظر بمانید. گوگل فهرستی از سازندگانی که برخی از گوشی‌هایشان از این نسخه آزمایشی پشتیبانی می‌کند را منتشر می‌کند که شامل ایسوس، وان پلاس، اوپو، ریلمی، شارپ، تی سی ال، تکنو، ویوو، شیائومی و زد‌تی‌ای می‌شود.

البته گوگل در فهرست فوق هیچ اشاره‌ای به نام خود گوشی‌های دریافت‌کننده این بروزرسانی آزمایشی نکرده است. قبل از اینکه بخواهیم به نام این گوشی‌ها اشاره کنیم، لازم به ذکر است که معمولاً نسخه‌های بتا سیستم عامل‌ها ناپایدار هستند؛ بنابراین اگر یک توسعه‌دهنده نرم افزاری نیستید، توصیه می‌کنیم برای چشیدن طعم اندروید جدید تا عرضه نسخه نهایی آن که پایان سال است، منتظر بمانید.

گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید ۱۲ بتا

نکته:
با کلیک روی نام هر گوشی، به صفحه دانلود Android 12 Beta مخصوص آن مدل منتقل می‌شوید.

اما یکی دیگر از اسم‌هایی که در فهرست بالا دیده نمی‌شود، می‌توان به نوکیا X20 اشاره کرد. چون هنوز اندروید ۱۲ آزمایشی برای این گوشی منتشر نشده، در فهرست فوق قرار ندارد، اما HMD Global به عنوان مالک برند نوکیا می‌گوید به زودی آن را منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*