کیبورد تریو 500 سامسونگ

کیبورد مسافرتی تریو 500 سامسونگ با قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه معرفی شد

سامسونگ از کیبورد مسافرتی تریو 500 – Samsung Trio 500 رونمایی کرد. کیبورد هوشمند سامسونگ را می‌توان از طریق بلوتوث و به طور همزمان به چندین دستگاه متصل کرد.

هفته گذشته سامسونگ به احتمال معرفی یک کیبورد مسافرتی جدید برای گوشی‌های هوشمند و تبلت های خود در آینده نزدیک اشاره کرد و ما فکر می‌کردیم که آن‌ها قصد دارند از کیبورد مسافرتی تریو 500 در مراسم گلکسی آنپکد بعدی خود به طور رسمی رونمایی کند.

هرچند غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفت کمی زودتر از محصول جدید خود رونمایی کند و حتی قرار است کیبورد مسافرتی هوشمند تریو 500 را در هفته‌های آتی به بازار عرضه کند.

کیبورد مسافرتی Trio 500 می‌تواند به طور همزمان به دستگاه‌های مختلفی وصل شود و به کاربر در انجام امور مختلف کمک کند. مسیر ارتباطی این کیبورد با دستگاه‌های مختلف از طریق بلوتوث خواهد بود و کاربر می‌تواند خیلی راحت و تنها با فشردن یک دکمه بین دستگاه‌های مختلف جابه‌جا شود.

کیبورد تریو 500 سامسونگ

علاوه بر این کیبورد مسافرتی سامسونگ دارای میانبرهایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برنامه‌های محبوب خود در هر دستگاه را تنها با فشردن یک دکمه باز کنید. شما می‌توانید سه کلید مختلف را برای انجام این کار تعیین کنید.

کیبورد هوشمند تریو 500 سامسونگ را می‌توان در حالت DeX Mode گوشی‌ها و تبلت های گلکسی مورد استفاده قرار داد تا کاربران راحت‌تر بتوانند یادداشت برداری کرده و یا ایمیل‌های خود را ارسال کنند. طبیعتاً می‌توانید این کیبورد را از طریق بلوتوث به لپ‌تاپ خود نیز (در صورت دارا بودن این قابلیت) وصل کنید. اگرچه این کیبورد بدنه باریک و کوچکی دارد، اما سامسونگ گفته است که اندازه دکمه‌های کیبورد تقریباً مشابه نمونه‌های معمولی است.

کیبورد هوشمند تریو 500 سامسونگ از اواسط خرداد ماه و در دو رنگ سیاه و سفید و با قیمت ۵۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.