ریلمی واچ 2 پرو

ساعت ریلمی واچ 2 پرو با عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد

ریلمی از ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 پرو – Realme Watch 2 Pro با صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و عمر باتری ۱۴ روزه رونمایی کرد.

ریلمی ماه گذشته از ساعت هوشمند Watch 2 رونمایی کرد و حالا این شرکت نسخه پرو محصول خود را عرضه کرده است. ریلمی واچ 2 پرو ظاهری شبیه به مدل معمولی واچ ۲2 دارد اما از صفحه نمایش بزرگ‌تر ۱.۷۵ اینچی با رزولوشن ۳۸۵×۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین؛ نرخ تازه‌سازی این نمایشگر ۳۰ هرتز است و حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

ریلمی واچ 2 پرو

ساعت Realme Watch 2 pro از بیش از ۱۰۰ واچ فیس مختلف پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از واچ فیس های Master Edition که توسط یک هنرمند کره‌ای به نام Grafflex طراحی شده است نیز استفاده کنند.

ریلمی واچ 2 پرو

یک تفاوت دیگر بین واچ 2 و ریلمی واچ 2 پرو به بخش باتری مربوط می‌شود. مدل معمولی دارای یک باتری ۳۱۵ میلی‌آمپری است و عمر باتری ۱۲ روزه را ارائه می‌دهد در حالی که در ساعت جدید معرفی شده، شاهد حضور یک باتری ۳۹۰ میلی‌آمپری هستیم که انرژی مورد نیاز برای ۱۴ روز را تأمین می‌کند.

ریلمی واچ 2 پرو

واچ 2 پرو به یک GPS دو ماهواره‌ای در دورن خود مجهز شده است و دیگر لازم نیست همانند واچ 2 برای ردیابی و نشان دادن مسیر به گوشی متصل شود.

سایر قابلیت‌های ریلمی واچ 2 پرو مشابه نسخه پایه است که یعنی دارای ویژگی ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، تذکر کم تحرکی، تذکر تأمین آب بدن و مدیتیشن تنفسی است. در حال حاضر این ساعت از ۱۶ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، اما ریلمی اعلام کرده است که در آینده با ارائه یک بروزرسانی آن را به ۹۰ حالت ورزشی افزایش خواهد داد.

ریلمی واچ 2 پرو

ساعت هوشمند ریلمی همچنین دارای کنترل‌های موسیقی و دوربین، ردیاب گوشی، پیش‌بینی وضعیت هوا و کنترل اینترنت اشیاء است و توانسته گواهی IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست آورد. علاوه بر این، شما اعلان‌های برنامه‌ها و تماس‌های ورودی را دریافت خواهید کرد؛ ولی از آنجایی که Watch 2 Pro دارای میکروفون و اسپیکر نیست، تنها می‌توانید تماس‌ها را رد کنید.

ریلمی واچ 2 پرو

ساعت ریلمی واچ 2 پرو در دو رنگ مشکی فضایی و نقره‌ای متالیک و به همراه بندهای سیلیکونی به رنگ مشکی و خاکستری روشن عرضه خواهد شد. ریلمی قیمت ۷۰ دلار را برای این گجت در نظر گرفته است و آن را از ۸ خرداد در مالزی عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*