گلکسی F52 5G

سامسونگ گلکسی F52 5G با اسنپدراگون 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز از راه رسید

سامسونگ از گلکسی F52 5G به همراه تراشه اسنپدراگون 750G رونمایی کرد. گلکسی اف ۵۲ دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و با برچسب قیمتی ۳۱۰ دلاری عرضه خواهد شد.

سامسونگ پیش از این گلکسی F62 را معرفی کرده بود و حالا تصمیم گرفته با رونمایی از گلکسی F52 5G تعداد اعضای سری گلکسی F را افزایش دهد.

گلکسی F52 5G به یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی TFT با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و شاهد حضور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در حفره گوشه سمت راست نمایشگر هستیم. در بدنه پشتی گوشی نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج قرار گرفته است.

گلکسی F52 5G

قدرت پردازشی گلکسی اف ۵۲ توسط تراشه اسنپدراگون 750G تأمین می‌شود. این گوشی همچنین به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است و کاربران می‌توانند با تهیه کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر یک ترابایت، فضای بیشتری برای ذخیره کردن فایل‌های خود داشته باشند.

گوشی جدید سامسونگ از رابط کاربری One UI 3.1 که بر پایه اندروید ۱۱ است، بهره می‌برد و در آن چندین برنامه شخص ثالث به صورت پیش فرض نصب شده اند. خوشبختانه کاربر می‌تواند این برنامه‌ها را حذف کند.

گلکسی F52 5G

از دیگر مشخصات گلکسی Galaxy F52 5G می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری گوشی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژ ۲۵ وات اشاره کرد. گلکسی اف ۵۲ دارای برچسب قیمتی ۳۱۰ دلار است و هم اکنون کاربران چینی می‌توانند اقدام به ثبت پیش سفارش آن در رنگ‌های سیاه و سفید کنند. اطلاعات بیشتری درباره عرضه این دستگاه در بازارهای دیگر منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین میان رده با بهترین سخت افزار و طراحی با بهترین برچسب قیمتی
    عاشقش شدم