ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی

ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی با دقت بالا معرفی شد

ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی به عنوان عضو جدید محصولات گسترده این شرکت معرفی شد. استفاده از ۸ الکترود سبب شده که اسکیل 3 پرو دقت بالایی داشته باشد.

تجارت گوشی‌های هوشمند هواوی اخیراً با مشکلات جدی روبرو بوده و هواوی نیز این موضوع را تائید کرده است. اما تجارت گوشی‌های هوشمند فقط بخشی از این شرکت بزرگ است. چهارشنبه گذشته هواوی از موجی از محصولات مختلف رونمایی کرد که شامل لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند، مانیتور گیمینگ، ایربادز و ساعت هوشمند می‌شدند. این شرکت همچنین محصولاتی را برای حوزه رو به رشد خانه هوشمند معرفی کرد که یکی از آن‌ها ترازو هوشمند Smart Body Fat Scale 3 Pro است.

ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی

هواوی فقط برای زیبایی بیشتر از واژه پرو در نام این محصول استفاده نکرده است و ترازو اسکیل 3 پرو واقعاً یک محصول حرفه‌ای است. این گجت به ۸ الکترود مجهز شده که با استفاده از آن‌ها می‌تواند میزان چربی بدن را با دقت بالایی اندازه‌گیری کند.

در جوامع پزشکی دقت ترازوها را به دلیل استفاده از روش مقاومت بیو الکتریک (در این روش یک جریان ضعیف برق به بدن فرستاده می‌شود) بسیار پایین می‌دانند، زیرا نتایج حاصل می‌تواند تحت تأثیر عواملی همچون میزان آب بدن،‌ دمای پوست، و زمان ورزش و وعده‌های غذایی قرار بگیرد. اما؛ هواوی تصمیم گرفته به جای ۴ الکترود از ۸ الکترود در ترازوی هوشمند Scale 3 Pro استفاده کند و ۴ الکترود اضافی را هم در دستگیره جمع شدنی ترازو قرار داده است.

ترازوهایی که ۴ الکترود دارند تنها می‌توانند شاخص‌های مربوط به پاها را اندازه‌گیری کنند و هواوی ادعا می‌کند که ترازوی این شرکت به دلیل استفاده از ۴ الکترود اضافی شاخص‌های مربوط به پاها، میان تنه و بخش بالایی بدن را نیز اندازه‌گیری می‌کند که در نهایت به دقت بیشتر این محصول منجر می‌شود. این ترازو همچنین می‌تواند با بررسی چربی کبد به تشخیص هرگونه مشکل در کبد کمک کند و افراد مختلف از ۶ تا ۸۰ سال نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی

در زمینه طراحی هواوی تلاش کرده تا ترکیبی از طراحی مینیمالیستی و مد روز را برای کاربران به ارمغان بیاورد تا به زیبایی در هر خانه‌ای جای بگیرد. در زیر شیشه آبدیده سطح ترازو، یک نمایشگر LED قرار گرفته است و بدنه این ترازو نیز از پلیمر ABS ساخته شده است.

ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی به بلوتوث و وای فای مجهز شده است که می‌توان از آن‌ها برای اتصال و همگام‌سازی داده‌ها با برنامه مربوطه و ذخیره کردن آن‌ها در فضای ابری کاربر استفاده کرد. انرژی مورد نیاز این گجت توسط سه باتری قلمی تأمین می‌شود که با احتساب استفاده روزی یک بار از ترازو می‌توانند تا ۳۶۰ روز دوام بیاورند.

ترازو هوشمند Scale 3 Pro هواوی

ابعاد ترازو برابر با ۳۲۰×۳۲۰×۷۹ میلی‌متر است و ۲.۲۵ کیلوگرم وزن دارد. کاربران علاقه‌مند می‌توانند هم اکنون به سایت فروشگاه Vmall هواوی مراجعه کرده و اقدام به ثبت پیش سفارش این دستگاه کنند. ترازو هوشمند Scale 3 Pro برچسب قیمتی ۷۷ دلاری دارد و همانند سایر محصولات معرفی شده اخیر هواوی از ۱۱ خرداد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*