رندرهای پیکسل 6 پرو

رندرهای پیکسل 6 پرو گوگل طراحی زیبا و دوربین سه‌گانه پشتی آن را نشان می‌دهد

رندرهای جدیدی از پیکسل 6 پرو – Pixel 6 Pro طراحی خاص این گوشی را تائید می‌کنند. این اولین بار است که شاهد استفاده از سه دوربین در سری پیکسل هستیم.

هفته گذشته تصاویر زیبا و غیر منتظره‌ای از گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو منتشر شد که سبب تعجب کاربران شد، مخصوصاً اینکه طراحی بدنه پشتی این دستگاه‌ها چیزی نبود که کاربران انتظار داشتند. امروز رندرهای دیگری از پیکسل  6 پرو منتشر شده است که طراحی این دستگاه را تائید می‌کند و زیبایی چشم‌نواز آن را به رخ می‌کشد.

رندرهای پیکسل 6 پرو

این رندرها تنها مدل پیکسل ۶ پرو را به تصویر می‌کشند، دستگاهی که گفته می‌شود از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. دوربین سلفی این گوشی در حفره مرکزی نمایشگر قرار خواهد داشت و شاهد حاشیه‌های باریک در سه سمت گوشی هستیم (حاشیه پایینی گوشی اندکی بزرگ‌تر است). همچنین؛ یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

رندرهای پیکسل 6 پرو

در بدنه پشتی Pixel 6 Pro یک دوربین عریض، یک دوربین فوق عریض و یک لنز زوم پریسکوپ حضور دارند، چیزی که تاکنون در گوشی‌های گوگل سابقه نداشته است.

رندرهای پیکسل 6 پرو

ابعاد این گوشی ۱۶۳.۹×۷۵.۸×۸.۹ میلی‌متر است و ضخامت گوشی در قسمت دوربین به ۱۱.۵ میلی‌متر می‌رسد. پیکسل 6 پرو به همراه اسپیکرهای استریو دوگانه و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد. هنوز هیچ خبری از چیپست مورد استفاده در این گوشی منتشر نشده است اما شایعاتی وجود دارد که گوگل می‌خواهد همچون اپل از تراشه ساخت خود استفاده کند. کسی چه می‌داند، شاید ۲۰۲۱ سال رونمایی از این تراشه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*