دانلود کلاب هاوس اندروید

دانلود کنید: کلاب هاوس اندروید در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت

کلاب هاوس – Clubhouse اندروید در تمامی کشورهای جهان برای دانلود در دسترس قرار گرفت. برای دانلود کلاب هاوس اندروید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کلاب هاوس برای اندروید منتشر شد و اگرچه در ابتدا این شرکت انتشار آن را محدود به کاربران آمریکایی کرده بود،‌ حالا اعلام کرده است که کاربران اندوریدی سایر کشورها نیز می‌توانند برای دانلود کلاب هاوس اندروید اقدام کنند.

کلاب هاوس اندروید هیچ تفاوتی با نمونه iOS ندارد و این بدین معنی است که شما همچنان برای استفاده از این سرویس به دریافت دعوت‌نامه از شخصی دیگر نیاز دارید.

دانلود کلاب هاوس اندروید

کلاب هاوس یک سرویس شبکه اجتماعی محور است که به کاربران اجازه می‌دهد میزبانی جلسات مجازی را بر عهده بگیرند و کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند نیز می‌توانند به عنوان شنونده در جلسه حضور داشته باشند. میزبان جلسه می‌تواند به هرکدام از شنوندگان اجازه دهد که میکروفون خود را فعال کنند.

تجربه استفاده از Clubhouse به تجربه گوش دادن به یک پادکست تعاملی تشبیه شده است. هرچند؛ بر خلاف پادکست، کلاب هاوس به صورت زنده پخش می‌شود و مهم‌تر از همه اینکه ذخیره نمی‌شود و تنها افرادی که داخل جلسه هستند می‌توانند به گفت‌وگوها دسترسی داشته باشند.

کلاب هاوس سال گذشته برای Ios عرضه شد و از آن زمان تا به حال محبوبیت زیادی به دست آورده و خیلی از برنامه‌ها نیز سعی کرده‌اند از آن کپی برداری کنند؛ به عنوان مثال توییتر اخیراً از ویژگی کاملاً مشابهی به نام Spaces رونمایی کرد، با این تفاوت که خیلی زود در دسترس همه کاربران قرار گرفت و نیازی هم به دعوت‌نامه نداشت. شاید همین موضوع سبب شد که کلاب هاوس بالاخره نسخه اندروید برنامه خود را عرضه کند.

دانلود کلاب هاوس اندروید