واکسیناسیون کرونا

چین با افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا تا پایان سال به مصونیت گله‌ای خواهد رسید

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین اعلام کرد این کشور با افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا تا پایان سال به مصونیت گله‌ای خواهد رسید.

شائو یمینگ، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین به تازگی اعلام کرد چین تا پایان سال 2021 با توجه به افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا می‌تواند به مصونیت گله‌ای دست پیدا کند. وی افزود ما برای رسیدن به این مصونیت قصد داریم حدود 70 تا 80 درصد از جمعیت چین برابر با 1 میلیارد نفر را واکسینه کنیم.

افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در چین

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین در ادامه بیان کرد با توجه به میزان درخواست‌ها برای تولید واکسن شاهد افزایش ذخایر واکسن هستیم و بسیاری از کشورها به شکل منظم طرح واکسیناسیون را اجرا می‌کنند. وی افزود واکسیناسیون در چین طبق برنامه در حال انجام بوده و تاکنون 422 میلیون نفر در این کشور واکسینه شدند. همچنین تا روز چهارشنبه بیش از 16 میلیون نفر در پکن واکسن دریافت کردند و به بیش از 80 درصد افراد 18 سال و بالاتر نیز نخستین دوز واکسن تزریق شد.

شائو یمینگ در ادامه عنوان کرد از اواسط امسال ظرفیت تولید واکسن به میزان چشمگیری افزایش پیدا می‌کند و ما بر این باوریم که تا پایان سال 2021 می‌توانیم در این کشور به مصونیت گله‌ای دست پیدا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*