گوشی رولی سامسونگ

گوشی رولی سامسونگ سال آینده به بازار عرضه خواهد شد

گوشی رولی سامسونگ با نام تجاری گلکسی زد رول – Galaxy Z Roll، صفحه نمایش ۶ اینچی و با پشتیبانی از قلم اس پن در سال ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید.

سامسونگ هفته گذشته اقدام به نمایش نسل آینده فناوری‌های نمایشگرهای خود کرد. این شرکت کره‌ای اقدام به انتشار ویدیوهایی از یک صفحه نمایش موبایلی که از چند قسمت تا می‌شود، یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی تاشو و یک گوشی رولی کرد و با توجه به سخنرانی مدیرعامل این شرکت، می‌توان گفت که دو محصول اول زودتر از گوشی رولی به بازار عرضه خواهند شد.

البته این بدین معنی نیست که سال‌ها با عرضه گوشی رولی سامسونگ فاصله دارم، زیرا این شرکت اقدام به ثبت نام تجاری Z Roll کرده است.

وب‌سایت Let’s Go Digital متوجه این فرم شده است که نشان می‌دهد گوشی رولی سامسونگ بخشی از سری گلکسی زد خواهد بود. البته اطلاعات زیادی در این فرم آورده نشده است، اما به یک نکته کلیدی در آن اشاره شده و آن پشتیبانی از قلم اس پن است.

گوشی رولی سامسونگ

چنین چیزی لزوماً تائید نمی‌کند که محصول نوآورانه سامسونگ لزوماً از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد، اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز از قلم اس پن پشتیبانی کنند؛ پشتیبانی این گوشی از قلم اس پن خیلی عجیب نخواهد بود.

اطلاعات و ویدیوهای مفهومی منتشر شده نشان می‌دهد که گلکسی زد رول به صورت افقی باز می‌شود. این گجت در حالت بسته همانند یک گوشی عادی خواهد بود و فضای اضافی ایجاد شده در حالت باز شده نیز می‌تواند برای کارهای مولتی تسکینک ‌مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده قبلی، این گوشی یک صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد داشت که در حالت باز شده به ۸ اینچ می‌رسد. گفته می‌شود که سامسونگ در CES 2020 نسخه اولیه گوشی رولی خود را در یک جلسه خصوصی نشان داده است و در آبان ماه سال گذشته نیز قائم مقام شرکت سامسونگ در هنگام بازدید از یک مرکز توسعه و تحقیق در سئول به همراه یک گوشی رول شونده دیده شد.

چند شرکت دیگر نیز نمونه‌های اولیه گوشی‌های رول شونده خود را معرفی کرده‌اند، اما انتظار نمی‌رود که به این زودی‌ها روانه بازار شوند. اما ظاهراً سامسونگ می‌خواهد زودتر از دیگر رقیبان محصول خود را روانه بازار کند و گفته می‌شود گوشی رولی این شرکت با نام گلکسی زد رول در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خواهشن یه رندر از اون گوشی گیمینگش بدین بیرون خیلی مشتاق اونم خیلی