بنچمارک گلکسی S21 FE

بنچمارک گلکسی S21 FE وجود پردازنده اسنپدراگون 888 در این گوشی را تائید کرد

نتایج بنچمارک گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE منتشر شده است که در آن به پردازنده اسنپدراگون 888 و برخی مشخصات دیگر این گوشی اشاره دارد.

سامسونگ امسال نیز قصد دارد نسخه فن ادیشن گوشی پرچمدار خود را عرضه کند و البته رندرهایی نیز از این گوشی منتشر شده است. گفته می‌شود که سامسونگ تولید انبوه گلکسی S21 FE را از دو ماه دیگر آغاز کند و حالا حضور این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک بنچ سبب شده که اطلاعات بیشتری از آن به دست آوریم.

بنچمارک گلکسی S21 FE

در اطلاعات منتشر شده از Galaxy S21 FE، حضور پردازنده اسنپدراگون 888 به همراه ۶ گیگ رم و اندروید ۱۱ به چشم می‌خورد. این گوشی با شماره مدل SM-G990B در  بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است و گفته می‌شود نسخه اقتصادی گلکسی اس 21 خواهد بود. گلکسی S21 FE به همراه یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی مسطح و بدنه پلاستیکی عرضه خواهد شد و این بار بر خلاف سری گلکسی اس 21، بخش دوربین با فریم گوشی یکپارچه نخواهد بود.

برخی منابع ادعا می‌کنند که گلکسی S21 FE در مرداد ماه و به همراه گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 معرفی خواهد شد. هرچند؛ به احتمال زیاد سامسونگ این دستگاه را در مراسم جداگانه‌ای عرضه کند تا در مراسم مرداد ماه تمامی توجهات به گوشی‌های تاشو این شرکت معطوف شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*