ایرانسل

آذری جهرمی بابت راه‌اندازی سایت‌های استراتژیک ارتباطی در همدان از ایرانسل تشکر کرد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطات روستایی استان همدان، از ایرانسل بابت راه‌اندازی سایت‌های استراتژیک ارتباطی تشکر کرد.

صبح روز گذشته، شنبه 1 خرداد 1400، آیین بهره‌برداری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ارتباطات روستایی استان همدان در محل استانداری این استان برگزار شد که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم سخن گفت و از تلاش‌های شرکت ایرانسل برای توسعه سایت‌های استراتژیک ارتباطی و تلاش زیاد در زمان کم و همچنین ایجاد دسترسی روستاییان استان همدان به اینترنت پرسرعت همراه تقدیر و تشکر کرد.

آذری جهرمی در این مراسم اظهار کرد از شرکت ایرانسل تشکر می‌کنیم که کارهای خستگی ناپذیر و تلاش ویژه‌ای را انجام دادند و با وجود زمان کمی که داشتند، تلاش زیادی کردند و سایت‌های استراتژیک را توسعه دادند. به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی‌های کلی و تقسیم کار انجام شده، حجم کارهای محول شده به ایرانسل در زمینه توسعه ارتباطات روستایی استان همدان به اندازه اپراتور دیگر نبود، اما کارهای سختی بر دوش ایرانسل گذاشته شد که از جمله آنها می‌توان به سایت پیچیده‌ای اشاره کرد که در روستای چشمه علی افتتاح شد.

ایرانسل

حسین فلاح جوشقانی (معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)، سید سعید شاهرخی (استاندارد همدان)، احد آزادی‌خواه (رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی)، مهرداد ترابیان (مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، مجتبی ساکی (مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان) و همچنین جمعی از مدیران و فعالان حوزه ارتباطات استان همدان به صورت حضوری و آنلاین در این آیین بهره‌برداری حاضر شدند. وزیر ارتباطات هم در یک تماس تصویری زنده با نماینده ایرانسل مستقر در روستای چشمه علی شهرستان اسدآباد همدان، سایت ارتباطی این روستا را به نمایندگی از دیگر سایت‌های ارتباط روستایی ایرانسل در استان همدان افتتاح کرد.

سعید کتابی، فرماندار اسدآباد و مدیران منطقه‌ای ایرانسل در این ارتباط آنلاین حضور داشتند و آذری جهرمی پس از شنیدن گزارشی از دستاوردها و روند توسعه ارتباطات روستایی و محرومیت‌زدایی ارتباطی در منطقه، سایت ارتباطی روستای چشمه علی را افتتاح کرد. به این ترتیب این روستاهای استان همدان تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه 3G و 4G اپراتور ایرانسل قرار گرفتند.

افتتاح 7 سایت جدید روستایی ایرانسل

بر این اساس، 7 سایت جدید روستایی ایرانسل با اجرای مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از محل سهم پروژه خدمات عمومی اجباری یا Universal Services Obligation از درآمد اپراتورها راه‌اندازی شدند و به بهره‌برداری رسیدند. این هفت سایت جدید روستایی، پوشش ارتباطی 30 روستا در استان همدان را تامین خواهد کرد.

طبق گزارش رسمی که وزیر ارتباطات از پوشش اینترنت پرسرعت روستایی ارائه داد، ایرانسل حدود سه برابر بیشتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه، پوشش شبکه اینترنت پرسرعت همراه روستایی (3G و 4G) را داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*