تصاویر آنر 50

تصاویر واقعی آنر 50 رنگ جدید این گوشی را نشان می‌دهد

تصاویر واقعی آنر 50 – Honor 50 منتشر شده است که علاوه بر تائید طراحی بدنه پشتی این گوشی و دوربین سه‌گانه، این گوشی را در رنگ جدیدی نشان می‌دهد.

سری آنر 50 به زودی معرفی خواهد شد و حضور پردازنده اسنپدراگون 778G نیز در سری جدید آنر تائید شده است. هنوز تاریخ معرفی این گوشی اعلام نشده است، اما شاهد انتشار تصاویر واقعی آنر 50 در اینترنت هستیم.

تصاویر آنر 50

این رندرها توسط یک حساب کاربری در ویبو منتشر شده است و Honor 50 را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد. رنگ جدید این گوشی نوعی زرد خاص است که کمی رنگ سبز نیز در آن استفاده شده است. البته هیچ‌کدام از تصاویر منتشر شده جلوی گوشی را نشان نمی‌دهد، اما طراحی با لبه‌های خمیده بدنه پشتی و طراحی عجیب دوربین به خوبی مشخص است.

تصاویر آنر 50

آنر تصمیم گرفته است به جای طراحی چهارضلعی دوربین که در آنر ۳۰ استفاده شده بود، به یک نمونه قرصی شکل روی بیاورد که دو دایره بزرگ را در خود جای داده است. در دایره بالایی، یک دوربین بزرگ قرار دارد که باید نقش دوربین اصلی دستگاه را ایفا کند و در دایره پایینی نیز یک لنز زوم پریسکوپ در کنار حسگر دیگر جای گرفته است. قاب دور دوربین نیز به شکلی براق طراحی شده است که با رنگ بدنه گوشی می‌خواند.

تصاویر آنر 50

تصاویر آنر 50 این گوشی را در رنگ‌های زرد، آبی و ارغوانی نشان می‌دهد و خوشحالیم که بر خلاف گوشی‌های قبلی این برند، واژه آنر حک شده در پشت گوشی کوچک‌تر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*