ایرباد بی سیم Vivo TWS 2

ایرباد بی سیم Vivo TWS 2 با حذف نویز رونمایی شد

ایرباد بی سیم Vivo TWS 2 مجهز به فناوری حذف نویز فعال، طراحی آنتن جدید برای اتصال بی‌سیم پایدارتر و شارژدهی ۳۰ ساعته رونمایی کرد.

همانطور که شرکت ویوو وعده داده بود، روز گذشته از اولین ایرفون بی‌سیم مجهز به حذف نویز خود در خانه خود چین رونمایی کرد. ایرباد بی سیم Vivo TWS 2 نسل جدید TWS است که این شرکت چینی سال ۲۰۱۹ وارد بازار کرده بود. برجسته‌ترین ویژگی این ایرفون وایرلس پشتیبانی از حذف نویز است که ویوو برای نخستین بار از این فناوری در هدفون‌هایش استفاده می‌کند. این فناوری از کاهش نویز تا ۴۰ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند که می‌تواند از طریق میکروفون امواج صوتی خارجی را تشخیص داده و سپس امواج صوتی معکوسی را برای حذف نویز منتشر کند.

ایرباد بی سیم Vivo TWS 2

این هدفون یک حالت شفاف را هم ارائه می‌کند که صدای محیط را از طریق میکروفون به داخل گوش شما می‌رساند. این حالت وقتی کاربردی است که کاربران نمی‌توانند موقع استفاده از هدفون به وضوح صدای محیط بیرون را بشنوند. حالت شفاف یا Transparent تفکیک صدا از محیط پیرامون را لغو می‌کند.

ایرباد بی سیم Vivo TWS 2 به یک درایور فوق بزرگ ۱۲.۲ میلی‌متری مجهز شده و از موتور صوتی فوق حساس DEEP-HD برخوردار است. علاوه بر این از فناوری کدک انطباق‌پذیر aptX پشتیبانی می‌کند و پهنای باند انتقال صدای آن دو برابر رشده است. ویوو در مورد یک طراحی آنتن جدید روی این دیوایس نیز صحبت کرده است که پایداری اتصال بی‌سیم آن را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد و تجربه شنیداری خوشایندی را حتی در محیط‌های شلوغ ارائه می‌کند.

از نظر عمر باتری نیز شارژدهی آن تا ۳۰ ساعت خواهد بود. البته این شارژدهی به همراه یک کیس شارژ بی‌سیم به دست می‌آید. وقتی هم که حذف نویز فعال می‌شود، با هر بار شارژ می‌تواند ۴ ساعت و نیم شارژدهی داشته باشد. علاوه بر این به لطف پشتیبانی از شارژ سریع، تنها با ۱۵ دقیقه شارژ تا ۴ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

ویوو ایرفون جدیدش را در دو نسخه آبی و سفید با قیمت ۷۸ دلاری در چین عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*