ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس

نسخه جدید ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس معرفی شد

ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس رونمایی شد. این اسمارت واچ به دو دوربین، باتری بزرگ ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مکان یابی با هوش مصنوعی مجهز است.

هواوی در رویداد اخیر خود از محصولات متنوعی همچون فریبادز 4، میت بوک ۱۶، تلویزیون اسمارت اسکرین SE و ترازو هوشمند اسکیل پرو پرده برداری کرد. هواوی همچنین از ساعت هوشمند جدید خود برای کودکان با نام Children’s Watch 4X New Shining edition رونمایی کرد که از همان طراحی و ویژگی‌های مدل معمولی خود که سال پیش معرفی شده بود، بهره می‌برد.

نسخه جدید ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس

هواوی تلاش کرده در محصول ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس از یک طراحی گیرا استفاده کند و قصد دارد با استفاده از ظاهر خاص این ساعت، سبب کنجکاوی کودکان شود. این محصول به همراه یک بند جدید عرضه شده است که در صورت قرار گرفتن زیر نور می‌تواند کمی از آن را بازتاب کند. این ویژگی تفاوت اصلی این گجت پوشیدنی با چیلدرن واچ 4 ایکس است که سال گذشته معرفی شد.

ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس

چیلدرن واچ 4 ایکس New Shining Edition همانند نسل قبل به دو دوربین مجهز شده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی ساعت قرار گرفته است و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی نیز در بدنه کناری جای گرفته است.

از دوربین این ساعت می‌توان برای گرفتن عکس و ضبط فیلم‌های صحنه آهسته استفاده کرد. از دیگر قابلیت‌های دوربین می‌توان به شناسایی چهره اشاره کرد. علاوه بر این می‌توان با استفاده از دوربین اقدام به انجام تماس ویدیویی با کیفیت HD کرد که برای والدینی که می‌خواهند بر فرزندشان نظارت داشته باشند و از محیط اطراف وی مطلع شوند، بسیار مفید است. برنامه ویچت نیز در ساعت هواوی حضور دارد و کاربر به راحتی و با تنها تکان دادن دست خود می‌تواند دوستانش را اضافه کند تا با آن‌ها چت کند.

ساعت هوشمند هواوی مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد و برای مدت زمان زیادی می‌تواند تا عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد. فعال کردن حالت شنا به شما اجازه می‌دهد در زیر آب اقدام به ضبط فیلم کنید. حالت‌های ورزشی دیگر نیز برای این دستگاه طراحی شده است.

ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ ۴ ایکس

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ساعت هوشمند Children’s Watch 4X New Shining Edition هواوی سیستم مکان‌یابی مبتنی بر هوش مصنوعی آن است که می‌تواند در کنار GPS و فناوری NLT این شرکت اطلاعات مکانی دقیق‌تری را به کاربر ارائه دهد. این ساعت مخصوص کودکان به یک باتری بزرگ ۸۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در تنها ۲۰ دقیقه نیمی از ظرفیت آن پر می‌شود.

همچنین شاهد پشتیبانی از NFC و دستیار صوتی Xiaodu 3.0 هستیم. از دیگر قابلیت‌های چیلدرن واچ 4 ایکس شاینینگ ادیشن پشتیبانی از شبکه 4G نتکام و VoLTE است و با هر سه اپراتور مخابراتی اصلی چین نیز سازگار است.

ساعت Children’s Watch 4X New Shining Edition هواوی در دو رنگ آبی و بنفش و با قیمت ۲۱۷ دلار عرضه خواهد شد. این ساعت از ۱۱ خرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*