بسته اینترنت رایگان انتخابات

آغاز ثبت نام یک ماه اینترنت رایگان انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد از عصر روز دوشنبه 3 خرداد 1400 ثبت نام بسته اینترنت رایگان انتخابات آغاز خواهد شد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود با اعلام اینکه از عصر روز دوشنبه 3 خرداد 1400 فرایند ثبت نام بسته اینترنت رایگان انتخابات آغاز می‌شود گفت این بسته 7 گیگابایتی با مدت یک ماهه و در قالب هدیه به هر کد ملی اختصاص پیدا خواهد کرد. وی افزود فرایند ثبت نام به مدت یک هفته به انجام خواهد رسید و این بسته‌ها فقط روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهد شد.

جزئیات آغاز ثبت نام بسته اینترنت رایگان انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ارائه این بسته اینترنت هدیه نوشت:

۱. ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده است و علاوه بر دستورهایی به ستادهای انتخاباتی برای استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها، بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

۲. ما برای شما یک بسته ۷ گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفتیم. به هر کد ملی یک بسته تعلق می‌گیرد.

۳. برای این که یک‌باره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می‌شود، تقسیم‌بندی ثبت نام بر اساس رقم آخر کد ملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

۴. بسته اینترنت رایگان انتخابات فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد.

۵. از امروز عصر، ثبت نام آغاز خواهد شد.

۶. بسته‌های فعال فعلی شما، در حالت رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقی‌مانده بسته قبلی شما قابل استفاده خواهد بود.

۷. ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت. از شما درخواست ارسال هیچ کد فعالسازی هم نخواهیم کرد. ثبت نام هم صرفا از طریق سایتی خواهد بود که امروز از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد. بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*