اینترنت ایران

رشد سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان طی ماه گذشته؛ نگاهی به وضعیت اینترنت ایران

سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در ماه آوریل 2021 با رشد همراه بود. در ادامه وضعیت اینترنت ایران و سایر کشورهای جهان را طی ماه گذشته میلادی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

گزارش جدیدی که توسط وب‌سایت اسپید تست منتشر شد حاکی از آن است سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان طی ماه آوریل سال 2021 میلادی با رشد همراه بوده است.

اینترنت ایران

میانگین سرعت اینترنت موبایل در ماه اخیر میلادی 53.38 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت اینترنت ثابت جهانی نیز 102.12 مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.

بررسی وضعیت سرعت اینترنت ایران

ایران در بخش موبایل 4 پله رشد کرد

بر اساس این گزارش متوسط سرعت اینترنت موبایل ایران در ماه آوریل 2021 حدود 30.17 مگابیت بر ثانیه بوده و ایران در این بخش توانست با 4 پله رشد نسبت به ماه گذشته در جایگاه 79 قرار بگیرد.

اینترنت ایران

اما میانگین سرعت اینترنت ثابت ایران در ماه آوریل 19.17 مگابیت بر ثانیه گزارش شده است که باعث شد کشورمان در بخش اینترنت ثابت با 4 پله سقوط در رده 136 جهان جای بگیرد.

پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در اختیار 7 کشور جهان

اینترنت ایران

در ماه آوریل سال 2021 میلادی، امارات با سرعت ۱۹۰.۸۷ مگابیت بر ثانیه در جایگاه نخست، کره جنوبی با سرعت ۱۸۶.۰۶ مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم، قطر با سرعت ۱۸۱.۴۳ مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم، چین با سرعت ۱۴۹.۴۰ مگابیت بر ثانیه در جایگاه چهارم، عربستان با سرعت ۱۴۸.۲۹ مگابیت بر ثانیه در جایگاه پنجم، نروژ با سرعت ۱۲۸.۰۴ مگابیت بر ثانیه در جایگاه ششم و استرالیا با سرعت ۱۱۸.۲۴ مگابیت بر ثانیه در جایگاه هفتم لیست پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان جای گرفتند. البته جایگاه هیچکدام از این کشورها نسبت به ماه گذشته تغییر پیدا نکرده است.

سرعت اینترنت ثابت کره جنوبی 10 پله رشد کرد

اینترنت ایران

سنگاپور مانند ماه قبل با سرعت 245.50 مگابیت بر ثانیه در صدر لیست پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت جهان جای گرفت. کره جنوبی نیز در حالی با سرعت 241.58 مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت که نسبت به ماه قبل 10 پله رشد را تجربه کرد. هنگ کنگ با سرعت ۲۴۰.۸۳ مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم، موناکو با سرعت ۲۲۰.۳۵ مگابیت بر ثانیه در جایگاه چهارم، رومانی با سرعت ۲۱۴.۳۳ مگابیت بر ثانیه در جایگاه پنجم و دانمارک با سرعت ۲۱۰.۷۱ مگابیت بر ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عشق است جمهوری اسلامی که باعث این همه پیشرفت شده

  2. ذکر یک نکته لازمه . اینکه حداقل در ایران هیچ کدام این اعداد و ارقام واقعی نیست، فوق فوقش دو سه مگ سرعت ارائه بدن