سرویس های موبایلی گوگل در سری آنر 50

گوشی های سری آنر ۵۰ به سرویس های موبایلی گوگل مجهز خواهند بود

آنر استفاده از سرویس های موبایلی گوگل در سری آنر 50 – Honor 50 را تائید کرد. این شرکت چندی پیش حضور اسنپدراگون 778G را در این سری تائید کرده بود.

بسیاری از طرفداران برند آنر در سرتاسر جهان چشم انتظار معرفی سری آنر 50 هستند. هفته گذشته آنر تائید کرد که سری جدید آنر 50 به پردازنده اسنپدراگون 778G مجهز شده است و حالا نیز این شرکت تائید کرده است که شاهد حضور سرویس های موبایلی گوگل در سری آنر 50 خواهیم بود.

حساب کاربری توییتر آنر در آلمان در پاسخ به سؤالی در این رابطه اعلام کرد که سری جدید گوشی‌های هوشمند این برند از خدمات موبایلی گوگل استفاده خواهند کرد. این خبر خیلی خوبی برای طرفداران برند آنر در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود و از آنجایی که سؤال اولیه درباره سری آنر 50 بوده است، می‌توان گفت که به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این گوشی‌ها در آلمان خواهیم بود.

سرویس های موبایلی گوگل در سری آنر 50

هواوی سال گذشته برند آنر را به کنسرسیومی متشکل از دست اندرکاران برند آنر و گروه توسعه شهر هوشمند شنژن فروخت. آنر تا زمانی که تحت مالکیت هواوی بود از تجارت با شرکت‌های آمریکایی منع شده بود و پس از این جابه‌جایی بود که توانست مذاکرات خود را با این شرکت‌ها از سر بگیرد. از شرکت‌های سرشناس آمریکایی که با آنر همکاری داشتند می‌توان به کوالکام و گوگل اشاره کرد. آنر از تراشه‌های کوالکام در محصولات خود استفاده می‌کرد و سرویس های موبایلی گوگل نیز برای دستگاه‌های فروخته شده در خارج از چین ضروری تلقی می‌شدند.

اطلاعیه اخیر نشان می‌دهد که مذاکرات آنر با این شرکت‌ها به خوبی پیش رفته است و آنر از این پس می‌تواند به راحتی با شرکای آمریکایی خود همکاری داشته باشد.

هنوز تاریخ معرفی سری آنر 50 مشخص نشده است. اما؛ این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و استفاده از سرویس های موبایلی گوگل در آن‌ها نیز می‌تواند این گوشی‌ها را جذاب‌تر از پیش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*