گوشی iQOO Neo5 Lite

گوشی iQOO Neo5 Lite با اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی شد

گوشی iQOO Neo5 Lite به عنوان نسخه اقتصادی Neo 5 با قیمت زیر ۴۰۰ دلاری، چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد.

کمپانی ویوو چند ماه پیش بود که از گوشی iQOO Neo5 رونمایی کرده بود. اکنون نسخه اقتصادی‌تر این گوشی گیمینگ با پسوند Lite رونمایی شده است. درست مثل نسخه اصلی، گوشی iQOO Neo5 Lite نیز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، رابط کاربری OriginOS مبتنی بر اندروید ۱۱ و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است. اما در سایر بخش‌ها اقتصادی‌تر شده است. به عنوان مثال به جای پنل AMOLED این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی فول اچ دی پلاس LCD استفاده می‌کند. هرچند نرخ رفرش آن از ۱۲۰ هرتز به ۱۴۴ هرتز ارتقاء پیدا کرده است. اما استفاده از فناوری پنل قدیمی‌تر LCD باعث شده حسگر اثر انگشت نیز از زیر نمایشگر بیرون آمده و به فریم کناری برود.

گوشی iQOO Neo5 Lite

گوشی iQOO Neo5 Lite

دیگر بخشی که در این گوشی تغییر کرده، باتری آن است. نئو ۵ به یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بود که با توان ۶۶ وات شارژ می‌شد. اکنون نسخه لایت آن به یک باتری بزرگ‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است، اما با توان کمتر ۴۴ وات شارژ می‌شود. گرچه این سرعت به قدری مناسب است که به لطف آداپتور شارژ ۴۴ وات داخل جعبه گوشی بتواند در عرض ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد گوشی را شارژ کند.

گوشی iQOO Neo5 Lite

گوشی iQOO Neo5 Lite روی قاب پشتی خود از دوربین سه‌گانه‌ای برخوردار است که شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین فوق گسترده ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کنند. این گوشی به اسپیکرهای استریو، فناوری Multi-Turbo 5.0 و یک سیستم خنک کننده مایع ۱۱ لایه‌ای هم مجهز است.

سازنده چینی این گوشی را در سه پیکربندی مختلف شامل رم ۸/ حافظه ۱۲۸ گیگ با قیمت ۳۵۵ دلار، رم ۸/ حافظه ۲۵۶ گیگ با قیمت ۳۹۰ دلار و رم ۱۲/ حافظه ۲۵۶ گیگ با قیمت ۴۲۰ دلار عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*