مشخصات گلکسی M22

مشخصات کلیدی گلکسی M22 سامسونگ پیش از معرفی رسمی منتشر شد

مشخصات کلیدی گلکسی M22 سامسونگ – Galaxy M22 منتشر شده است که از آن میان می‌توان به تراشه مدیاتک و باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر اشاره کرد.

چندی پیش گوشی گلکسی M22 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شده بود که نشان می‌داد این گوشی تقریباً همان نسخه 4G گلکسی A22 است. حالا گزارش جدیدی منتشر شده است که تائید می‌کند گلکسی ام ۲۲ اشتراکات زیادی با گلکسی M32 و گلکسی A22 دارد.

بر اساس گزارش وب‌سایت GalaxyClub، این گوشی همان‌طور که در بنچمارک گیک بنچ نیز مشخص شده بود دارای شماره مدل SM-M225FV است. البته ممکن است شماره مدل‌های دیگری نیز با دو حرف پایانی متفاوت وجود داشته باشد که تنها مربوط به نسخه‌های کشورهای مختلف خواهد بود.

مشخصات گلکسی M22 / گلکسی A22

گلکسی A22 5G

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه به تراشه مدیاتک هلیو G80 در کنار ۴ گیگ رم مجهز خواهد شد. در حالی که؛ گلکسی M32 با همین پردازنده و با ۶ گیگ رم روانه بازار خواهد شد.

از دیگر مشخصات گلکسی M22 می توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. این میزان برای گلکسی M32 به ترتیب ۶۴ و ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود. هرچند؛ ظرفیت باتری این گوشی همانند نمونه استفاده شده در گلکسی M32 برابر با ۶۰۰۰ میلی‌آمپر است. گلکسی M12 بر پایه A22 ساخته شده است، اما گفته می‌شود که عضو جدید سری A سامسونگ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری باشد.

در آخر باید گفت که Galaxy M22 همانند برادر بزرگ‌ترش ام ۳۲ در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. به طور خلاصه مشخصات گلکسی M22 به جزء در باتری و رنگ گوشی تفاوتی با گلکسی A22 نخواهد داشت. متأسفانه هنوز تاریخی برای معرفی هیچکدام از سه گوشی مورد بحث اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*