هواوی MateView GT

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT یک محصول رده بالا برای کاربران سخت‌پسند

مانیتور هواوی MateView GT به تازگی معرفی شده است. میت ویو جی تی یک نمایشگر گیمینگ، حرفه‌ای و رده بالا برای کاربران سخت پسند محسوب می‌شود.

چند روز پیش شرکت هواوی به طور رسمی مانیتور 34 اینچی و گیمینگ MateView GT را رونمایی کرد. این نمایشگر رده بالا، محصولی رده بالا برای کاربران سخت‌پسند است که می‌تواند برگ برنده هواوی در بازار پررقابت فعلی باشد. اما این مانیتور چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد و چه چیزهایی است که آن را به نمایشگری متفاوت و چشمگیر برای گیمرها تبدیل می‌کند؟

ویژگی‌های مانیتور هواوی MateView GT

طراحی چشمگیر و بی نظیر

هواوی میت ویو جی تی از طراحی بی بدیلی بهره می‌برد که می‌توان الهام گرفتن از برند موفق Mate را به وضوح در آن دید. این مانیتور بر خلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار، زبان طراحی ساده، اما شیک و زیبایی دارد که به خوبی قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن را به نمایش می‌گذارد.

هواوی MateView GT

طراحی این نمایشگر مانند دیگر محصولات برند میت، متقارن است و یک حلقه نمادین در پشت دستگاه دیده می‌شود که به جذابیت ظاهری آن افزوده است. در پشت مانیتور نیز طراحی ساده‌ای را می‌بینیم و خبری از طراحی‌های شلوغ و پیچیده محصولات رقیب از برندهای دیگر نیست که این موضوع موجب زیبایی دوچندان میت ویو جی تی شده است.

هواوی MateView GT

برای این نمایشگر یک پایه خاص و کاربردی با قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و نصب روی دیوار در نظر گرفته شده که یک راز بزرگ درون این پایه پنهان شده است. در ادامه با این راز نهفته آشنا خواهید شد.

میکروفون داخلی و ساندبار حرفه‌ای

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، درون پایه این مانیتور یک راز نهفته وجود دارد. MateView GT در پایه خود از یک ساندبار حرفه‌ای با یک جفت بلندگوی 5 واتی Full Range بهره می‌برد. این ساندبار و بلندگوها به وسیله الگوریتم‌های انحصاری هواوی تنظیم یا Tune شده‌اند و صدایی جذاب و واقع‌گرایانه با جزئیات کامل را پخش می‌کنند. به این ترتیب کاربران بدون استفاده از بلندگوهای مجزا می‌توانند یک تجربه صوتی دلنشین داشته باشند. شدت بلندی صدای این بلندگوها نیز به بالای 80 دسیبل می‌رسد که برای اسپیکرهای داخلی، عدد چشمگیری محسوب می‌شود.

هواوی MateView GT

برای این ساندبار یک نوار نوری لمسی در نظر گرفته شده که کاربران با لمس و جابه‌جایی آن می‌توانند به راحتی میزان بلندی صدا را کم و زیاد کنند. این نوار RGB می‌تواند رنگ‌ها و جلوه‌های نمایشی متعددی را به نمایش بگذارد که هیجان گیمینگ یا شنیدن موسیقی را بیشتر می‌کند. هواوی MateView GT همچنین میکروفون داخلی دوگانه دارد که می‌تواند صدای کاربر تا فاصله 4 متری دریافت کند. برای این میکروفون‌های حرفه‌ای نیز از فناوری‌های اختصاصی هواوی جهت کاهش نویزهای صوتی و حذف انعکاس صدا استفاده شده است. بنابراین گیمرها می‌توانند بدون نیاز به استفاده از هدست‌های دست‌وپاگیر، بازی خود را انجام دهند.

نرخ نوسازی و وضوح بسیار بالا، قابلیت‌هایی پیشرفته برای گیمینگ

نرخ نوسازی بالا این روزها محبوبیت زیادی بین کاربران گیمر پیدا کرده و هرچه رفرش ریت بالاتر باشد، تصاویر بسیار نرم‌تر به نمایش درمی‌آیند. این موضوع در حالت عادی باعث خستگی چشم و محو شدن تصویر در صحنه‌های سریع می‌شود، اما مانیتور گیمینگ جدید هواوی با برخورداری از نرخ نوسازی 165 هرتزی و وضوح تصویر WQHD، انتخابی ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها محسوب می‌شود.

هواوی MateView GT

گیمرها حتما اطلاع دارند که شاید کارت گرافیک همیشه نتواند نرخ فریم ثابتی را در هنگام بازی کردن ارائه کند و این امر باعث شکستگی تصویر و تجربه بصری ناخوشایندی در گیمینگ می‌شود. اما میت ویو جی تی با فناوری AMD FreeSync Premium مشکلات ناشی از نوسان نرخ فریم را از بین برده و همواره نرخ نوسازی تصویر با نرخ فریم بازی‌ها را هماهنگ می‌کند. به این صورت گیمرها می‌توانند تجربه گیمینگ روان‌تر و جذاب‌تری داشته باشند.

قابلیت انحصاری Dark Field Control از دیگر ویژگی‌های هواوی میت ویو جی تی برای گیمرها است که باعث می‌شود با تغییر کنتراست صحنه، دشمنان مخفی شده در نواحی تیره و تاریک بازی را تشخیص دهید و به پیروزی برسید.

میدان دید وسیع و خمیدگی بهینه

هواوی MateView GT یک نمایشگر خمیده 34 اینچی است که حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت تصویر 21 به 9 دارد. این ویژگی‌ها موجب می‌شوند بر خلاف دیگر مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار که اکثرا 27 اینچ یا کمتر هستند، تصاویر به نمایش درآمده در مانیتور دچار اعوجاج نشود. خمیدگی R1500 در این مانیتور با میدان دید طبیعی چشم انسان همخوانی دارد و به همین خاطر تصاویر به نمایش درآمده کاملا طبیعی و واقعی به نظر می‌رسند.

هواوی MateView GT

کیفیت رنگ بالا و تصاویر سینمایی

هواوی میت ویو جی تی قادر به پشتیبانی از 90 درصد فضای رنگی سینمایی DCI-P3 است. این فضای رنگی به طور وسیعی در صنعت سینما استفاده می‌شود و رنگ‌های بیشتری نسبت به فضای رنگی مرسوم sRGB دارد. به همین دلیل است که مانیتورهای سازگار با فضای رنگی DCI-P3 می‌توانند رنگ‌های شاداب‌تر و طبیعی‌تری را به نمایش بگذارند.

هواوی MateView GT

MateView GT همچنین از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با برخورداری از بیشینه روشنایی 350 نیت و کنتراست 4000:1، تصاویر را با جزئیات کامل و شفافیت بالا به نمایش می‌گذارد. رزولوشن این نمایشگر نیز 3440 در 1440 پیکسل یا WQHD است و این پنل 10 بیتی می‌تواند تصاویر واضح‌تر و روشن‌تری نسبت به پنل‌های مرسوم 8 بیتی ارائه کند.

در انتها لازم است بگوییم که هواوی میت ویو GT به عنوان اولین مانیتور این شرکت، گیمرها و کاربرانی که به دنبال کیفیت تصویر بالا، نرخ نوسازی بالا و تجربه بصری هیجان‌انگیز هستند را هدف گرفته است. این نمایشگر از نوآوری‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به ساندبار داخلی، طراحی زیبا، غنای رنگی بالا و میکروفون دوگانه هوشمند اشاره کرد. با این امکانات، میت ویو جی تی انتخابی عالی برای گیمرها، طراحان و کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود. احتمالا خیلی زود می‌توانیم منتظر ورود این مانیتور رده‌بالا و حرفه‌ای هواوی به بازار ایران باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*