رندرهای آیپاد تاچ جدید

رندرهای آیپاد تاچ جدید اپل منتشر شد

چندین سال از عرضه آخرین نسل از آيپاد تاچ – iPod Touch می‌گذرد و حالا رندرهایی از آیپاد تاچ جدید منتشر شده که نشانگر عرضه این محصول در آینده نزدیک است.

چند سالی می‌شود که شاهد ارائه نسخه بروز شده‌ای از آیپاد تاچ نبوده‌ایم و حالا ظاهراً اپل تصمیم گرفته است نسخه جدیدی از این دستگاه را به زودی عرضه کند. بر اساس گزارش‌ها و رندرهای منتشر شده، اپل در حال تلاش برای عرضه نسل بعدی آیپاد تاچ است.

وب‌سایت Macrumers رندرهایی از آیپاد تاچ جدید را به واسطه یک کاربر توییتر به اشتراک گذاشته است. بر اساس رندرهای منتشر شده، آیپاد تاچ جدید شباهت زیادی به سری آیفون ۱۲ خواهد داشت و از Face ID برای باز کردن قفل دستگاه استفاده خواهد کرد. طراحی iPod Touch از زمان عرضه نسل پنجم این محصول در سال ۲۰۱۲ تغیر زیادی را به خود ندیده بود و برای اولین بار است که پس از ۸ سال شاهد چنین چیزی هستیم.

رندرهای آیپاد تاچ جدید

باید منتظر ماند و دید اپل به جز استفاده از  فناوری تشخیص چهره، چه برنامه‌ای برای به‌روز کردن آیپاد تاچ خواهد داشت. ما انتظار داریم که سایز دستگاه از ۴ اینچ به حدود ۵.۴ اینچ برسد تا هم اندازه آیفون ۱۲ مینی شود.

اپل چند سال پیش جک صدای ۳.۵ میلی‌متری را از آیفون‌های خود حذف کرد. اما؛ با توجه به اینکه آیپاد محصولی موسیقی محور است، انتظار داریم که این جک در نسل جدید آیپاد تاچ حضور داشته باشد. البته هنوز اطلاعات دیگری از مشخصات این گجت منتشر نشده است.

رندرهای آیپاد تاچ جدید

آیپاد تاچی که در حال حاضر در دسترس قرار دارد، برچسب قیمتی ۱۹۹ دلار را یدک می‌کشد و هنوز مشخص نیست که آیا آیپاد تاچ جدید نیز با همین برچسب قیمتی عرضه خواهد شد یا اینکه شاهد افزایش قیمت در نسل جدید خواهیم بود. البته انتشار رندرهای آیپاد تاچ جدید لزوماً به معنی عرضه این گجت از سوی اپل نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*