گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ با چیپست Helio G85 مدیاتک معرفی شد

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ با چیپست Helio G85 مدیاتک معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و امکانات Redmi Note 8 2021 بیشتر آشنا خواهید شد.

ردمی، برند زیر مجموعه شیائومی بعد از راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی کوتاه ولی توانمند، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. به نسخه جدید یکی از محصولات محبوب شرکت Redmi، گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ سلام کنید.

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

همانطور که از نامش پیداست، این نسخه جدید ردمی نوت ۸ است که سال ۲۰۱۹ معرفی شد و تاکنون ۲۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است. البته مطمئن نیستیم که این پرفروش‌ترین گوشی سری ردمی نوت باشد، اما قطعاً یکی از موفق‌ترین نام‌هایی است که از این خانواده شنیدیم.

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

این نسخه جدی از تراشه Helio G85 مدیاتک قدرت می‌گیرد، سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 در بخش نرم افزاری آن هستند و یک لایه نانو مقاوم در برابر پاشش آب نیز روی بدنه آن کشیده شده است. بخش‌های زیادی از این گوشی بدون تغییر مانده است و حتی حداکثر رزولوشن فیلمبرداری دوربین اصلی آن نیز از 4K با ۳۰ فریم به 1080 با ۳۰ فریم کاهش پیدا کرده است.

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که هر دو به ۴ گیگابایت رم مجهز هستند. رنگبندی آن در نسل جدید نیز کم تنوع‌تر شده و اکنون به جای ۵ رنگ، تنها در ۳ رنگ آبی Neptune، سفید Moonlight و مشکی Space عرضه می‌شود. به جز این موارد همه چیز بین دو نسل این گوشی مشابه است.

یک نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و لایه پوششی گوریلا گلس ۵ روی قاب جلویی این گوشی جای دارد. روی قاب پشتی آن نیز دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق حضور دارند. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است، یک حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی آن قرار گرفته و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با توان ۱۸ وات (توسط باتری ۲۲.۵ وات داخل جعبه گوشی) شارژ می‌شود، وظیفه تأمین نیروی Redmi Note 8 2021 را بر عهده دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*