آپدیت iOS 14.6

آپدیت iOS 14.6 با اضافه کردن دو قابلیت جدید به آیفون‌ها منتشر شد

اپل آپدیت iOS 14.6 را برای آیفون‌های سازگار خود منتشر کرد. بروزرسانی آی او اس ۱۴.۶ دو قابلیت جدید را به گوشی‌های اپل اضافه می‌کند.

اپل امروز آپدیت iOS 14.6 را برای تمام آیفون‌های سازگار، از آیفون ۶ اس به بعد منتشر کرد. البته این به‌روزرسانی گسترده‌ای نیست، بلکه فقط شامل دو قابلیت جدیدی می‌شود که اپل در رویداد بهاری خود از آن‌ها رونمایی کرده بود.

آپدیت iOS 14.6

اضافه شدن Apple Card Family

یکی از این قابلیت‌های جدید پشتیبانی از سرویس Apple Card Family است. این قابلیت به خانواده‌ها اجازه می‌دهد یک گروه Family Sharing ایجاد کنند و در آن دو کاربر از یک اپل کارت برای خرید استفاده کنند، خریدها را بررسی کرده، پرداخت‌ها را مدیریت کنند و همراه با هم اعتبار به آن اضافه کنند. به عنوان مثال والدین می‌توانند با استفاده از این سرویس اپل کارت خود را در حالی که تحت کنترلشان است، در اختیار فرزندانشان قرار دهند و برای پرداخت از آن محدودیت بگذارند. البته در حال حاضر این قابلیت تنها مختص به ایالات متحده است.

آپدیت iOS 14.6

اضافه شدن Apple Podcasts Subscriptions

آپدیت آی او اس ۱۴.۶ پشتیبانی از Apple Podcasts Subscriptions را هم به همراه دارد. این قابلیت به شنوندگان پادکست‌ها در ۱۷۰ کشور دنیا اجازه می‌دهد مشترک پادکست‌های اشتراکی سرویس Apple Podcasts شوند. این اشتراک مزیت‌های زیادی از جمله گوش دادن به پادکست‌ها بدون تبلیغات، دریافت محتوای بیشتر و دسترسی زودتر از سایر کاربران به قسمت‌های جدید پادکست‌ها را به همراه دارد. از مشهورترین استودیوها و شرکت‌های رسانه‌ای که پادکست‌های اشتراکی را ارائه می‌کنند می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

  • Tenderfoot TV
  • Pushkin Industries
  • Radiotopia from PRX
  • QCODE
  • NPR
  • the Los Angeles Times
  • The Athletic
  • Sony Music Entertainment

آپدیت iOS 14.6

جدا از این‌ها، آپدیت iOS 14.6 برخی تغییرات مربوط به AirTag و Find My را هم همراه دارد که شامل گزینه Lost Mode برای اضافه کردن یک آدرس ایمیل به جای شماره تلفن برای لوازم جانبی AirTag و Find My می‌شود. علاوه بر این، ایر تگ هم همگام برقراری ارتباط لمسی از طریق NFC با یک دیوایس دیگر، شماره تلفن پوشانده شده مالک خود را به نمایش خواهد گذاشت. در انتها باید به Voice Control اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد آیفون خود را بعد از ریستارت کردن، تنها با صدای خود باز کنند.

علاوه بر نسخه جدید iOS، اپل به‌روزرسانی iPadOS 14.6 و macOS 11.4 و watchOS 7.5 و tvOS 14.6 و همچنین HomePod OS 14.6 را هم عرضه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*