آينده هواوی / بنیان گذار هواوی

آينده هواوی در گرو تمرکز بر محصولات نرم‌افزاری است

آينده هواوی می‌تواند با تمرکز بر محصولات نرم‌افزاری دستخوش تغییرات زیادی شود و از آسیب‌های ناشی از تحریم آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در امان باشد.

بنیان‌گذار هواوی Ren Zhengfei بر این باور است که هواوی باید تمرکز خود را روی ارائه محصولات نرم‌افزاری بگذارد. رویترز یه یک سند داخلی دست پیدا کرده است که در آن رن تیم هواوی را به تلاش برای پیشتازی جهانی در بخش نرم‌افزار فرا خوانده است زیرا این بخش وابستگی زیادی به آمریکا ندارد و می‌تواند آينده هواوی را تضمین کند.

آينده هواوی / هارمونی او اس

هواوی مشخصاً می‌خواهد تنوع بیشتری به رویکرد کسب‌وکار خود ببخشد، زیرا بخش سخت‌افزار از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا توسط ترامپ در سال ۲۰۱۹ آسیب شدیدی دیده است. آمریکا شهروندان و شرکت‌های خود را از تجارت با هواوی منع کرده و همین نیز سبب افت شدید سهم هواوی از بازار گوشی‌های هوشمند شده است. همچنین؛ بخش مربوط به شبکه 5G این شرکت نیز تا حد زیادی توسط کشورهای مختلف تحریم شده است.

هواوی در حال حاضر بر روی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی او اس کار می‌کند، چیزی که قرار است به عنوان قلب یک اکوسیستم رو به رشد ایفای نقش کند. احتمالاً گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل هفته آینده معرفی خواهند شد. هواوی در نظر دارد که تا پایان سال جاری میلادی تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل را به  ۳۰۰ میلیون برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*