نسل جدید میت پد پرو

نسل جدید تبلت میت پد پرو هواوی همراه هارمونی او اس معرفی می‌شود

هواوی در نظر دارد از نسل جدید تبلت میت پد پرو – MatePad Pro خود رونمایی کند. این تبلت به جدیدترین نسخه سیستم عامل هارمونی او اس مجهز شده است.

هواوی می‌خواهد در ۱۲ خرداد ماه از جدیدترین نسخه سیستم عامل هارمونی او اس رونمایی کند. سیستم عاملی که قرار است در آينده نزدیک در گستره زیادی از محصولات هواوی جای گیرد. هواوی دیروز تائید کرد که در مراسم هفته آینده از ساعت هوشمند واچ 3 که به هارمونی او اس مجهز شده است نیز رونمایی خواهد کرد.

حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد نسل جدید تبلت میت پد پرو نیز در همان روز معرفی خواهد شد. این تبلت جدید نیز به هارمونی او اس مجهز خواهد شد.تصویر تبلیغاتی جدیدی که توسط این شرکت منتشر شده است به پشتیبانی نسل جدید MatePad Pro از قلم استایلوس ام پن اشاره دارد. هواوی هیچ اطلاعات دیگری را از مشخصات این محصول منتشر نکرده است. تبلت جدید هواوی قرار است با نام هواوی میت پد پرو 2 در بازار عرضه شود.

نسل جدید میت پد پرو

تبلت MatePad Pro 2 که با نام رمز وانگر نیز شناخته می‌شود در دو نسخه ۱۲.۲ اینچی و ۱۲.۶ اینچی در چین عرضه خواهد شد و احتمالاً از تراشه ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ بهره خواهد برد.

در اسفند ماه اطلاعات این تبلت در سایت TENAA رؤیت شده بود که استفاده این گجت از هارمونی او اس را تائید می‌کرد و اخیراً نیز حضورش در بنچمارک گیک بنچ رم ۸ گیگابایتی آن را تائید کرد. علاوه بر این‌ها،َ دریافت گواهینامه 3C چین نیز سبب شد که از شارژر ۴۰ واتی نسل جدید میت پد پرو اطلاع پیدا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا با این قیمت و این مشخصات 3/32 گیگ؟!