سری گوشی های آنر

تغییر در سری گوشی های آنر: پایان سری وی،‌ سری مجیک تنها سری پرچمدار

آنر می‌خواهد تغییراتی در سری گوشی های خود ایجاد کند. از این پس تنها سری مجیک میزبان گوشی های پرچمدار آنر خواهد بود و سری وی دیگر تولید نخواهد شد.

انتظار می‌رفت که پس از جدایی آنر از هواوی شاهد تغییراتی در مدل تجارت این شرکت باشیم و حالا زمان این تغییرات فرا رسیده است. زیرا؛ اخبار منتشر شده از ایجاد تغییرات اساسی در سری محصولات آنر حکایت دارند.

منبع این اخبار کاربری در توییتر به نام RODENT950@ است که سابقه خوبی در انتشار اخبار مربوط به هواوی و آنر دارد. البته هنوز آنر این اخبار را تائید نکرده است و ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود. آنر تا به امروز سه سری گوشی پرچمدار داشت که قرار است به یک سری کاهش پیدا کند. اگر با محصولات آنر آشنایی ندارید، باید بگوییم که سری پرچمداران آنر شامل سری مجیک،‌سری وی و سری عددی (آنر 10، آنر 20،‌آنر 30) می‌شود.

سری گوشی های آنر

آنر در حال ایجاد تغییرات اساسی در گوشی های خود است و از این به بعد به جای سه سری گوشی بالا رده، تنها شاهد یک سری خواهیم بود:

  • مجیک نام سری پرچمدار خواهد بود
  • سری پرچمدار اقتصادی عددی خواهد بود
  • سری میان رده ایکس نام خواهد داشت
  • سری پلی در نقش گوشی های اقتصادی خواهد بود
  • سری وی نیز همانند سری نوت دیگر تولید نخواهد شد.

از این پس سری مجیک تنها سری از گوشی های پرچمدار آنر خواهند بود. این شرکت امسال می‌خواهد از دو گوشی مجیک رونمایی کند؛ گوشی مجیک 3 و گوشی تاشو مجیک که گفته می‌شود مجیک ایکس نام خواهد داشت.

سری عددی آنر به عنوان پرچمدار اقتصادی این شرکت چینی حضور خواهند داشت که سری معرفی نشده آنر 50 نیز در این گروه جای می‌گیرد. سری ایکس آنر نیز (آنر ایکس 10) همچنان در نقش سری میان رده خواهد بود.

سری گوشی های آنر

سری آنر پلی نیز از این پس به عنوان سری گوشی های اقتصادی آنر شناخته خواهد شد. البته با عرضه گوشی‌هایی همچون آنر پلی 20 و آنر پلی 5T متوجه شده بودیم که دیگر سری پلی قرار نیست پرچمداران اقتصادی را در خود جای دهد. هرچند؛ آنر پلی 5 با صفحه نمایش اولد، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی یک میان رده تمام عیار به حساب می‌آید.

سری آنر وی نیز که در خارج از چین با عنوان سری آنر ویو شناخته می‌شوند، همانند سری نوت به پایان راه خود رسیده است. این بدین معنی است که گوشی های آنر وی 40 و آنر وی 40 لایت آخرین محصولات عرضه شده این سری هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*