استخراج رمزارزها

توانیر به ماینرها هشدار داد استخراج رمزارزها را تا پایان شهریور متوقف کنند

شرکت توانیر با انتشار اطلاعیه‌ای به ماینرها هشدار داد تا استخراج رمزارزها را تا پایان شهریور 1400 متوقف کنند. در ادامه متن این اطلاعیه را مطالعه می‌کنید.

شرکت توانیر با انتشار اطلاعیه‌ای به تمام مصرف‌کنندگان غیر مجاز ارزهای دیجیتالی هشدار داد تا در اولین فرصت کلیه فعالیت‌های خود را برای استخراج رمزارز متوقف کنند و تا پایان شهریور 1400 اجازه روشن کردن هیچ دستگاهی را ندارند. همچنین توانیر در این اطلاعیه خود از مردم خواست در صورت مشاهده مراکز و یا افرادی که به شکل غیر مجاز از برق برای استخراج ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کنند، آنها را به شرکت توانیر اعلام کرده و پاداش دریافت کنند.

توقف استخراج رمزارزها تا پایان شهریور

متن اطلاعیه شرکت توانیر در خصوص توقف استخراج رمزارزها تا پایان شهریور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به اطلاع می‌رساند مطابق مجوزهای صادر شده وزارت صنعت معدن و تجارت تاکنون ۵۰ مرکز استخراج رمز ارزها مجموع قدرت مصرفی ۲۰۹ مگاوات در ۱۴ استان با صنعت برق قرار داده بسته و در چهارچوب مقررات فعالیت می‌کنند. با توجه به هماهنگی قبلی و مفاد قرارداد با توجه به اینکه در دوران اوج مصرف برق تابستان، اولویت اول صنعت برق، تأمین برق مراکز حیاتی و حساس است، تمامی مراکز استخراج قانونی رمز ارز از ابتدای خرداد ماه مصرف برق خود را متوقف کرده و این توقف فعالیت تا شهریور ماه و پس از کاهش نیاز مصرف شبکه ادامه دارد.

با توجه به شرایط بیماری فراگیر کرونا که استمرار تأمین برق برای تمامی بخش‌ها وضعیت حیاتی به خود گرفته است، دوباره به تمامی مصرف‌کنندگان غیر مجاز رمز ارز که به صورت مخفیانه و با سوءاستفاده از اشتراک برق مردم، این انرژی حیاتی را می‌بلعند اکیدا هشدار داده می‌شود به سرعت فعالیت‌های خود را متوقف کرده و تا پایان شهریور سال جاری به هیچ وجه دستگاه‌های خود را روشن نکنند. در طی این مدت نیز می‌توانند نسبت به دریافت مجوز قانونی و بهره مندی از مشوق‌های تعرفه‌ای پس از دوران اوج مصرف برخوردار باشند. در غیر این صورت مطابق با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضائی، ضمن قطع اشتراک برق و توقیف تمامی تجهیزات آنها، خسارات وارده به شبکه برق نیز از آنان دریافت می‌شود.

همچنین از عموم مردم نیز خواهشمندیم که به منظور تداوم پایدار جریان برق و جلوگیری از قطع برق هموطنان، در صورت مشاهده مراکز یا افرادی که به صورت غیر مجاز از برق برای استخراج رمز ارز استفاده می‌کنند، مراتب را از طریق پایگاه اینترنتی سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat/pages/cryptocurrency.php به اطلاع صنعت برق برسانند و از پاداش معرفی و همکاری نیز بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*