فلش دوربین آیفون

نحوه استفاده از فلش دوربین آیفون به عنوان نشانگر نوتیفیکیشن

تنظیم فلش دوربین آیفون به عنوان نشانگر نوتیفیکیشن یکی از ترفندهای جالبیست که هنگام دیده نشدن صفحه، کاربر را از دریافت اعلان مطلع می‌سازد.

اگر غالبا گوشی آیفون خود را رو به صفحه روی سطوح مختلف قرار می‌دهید، بهتر است با یک سری ترفند جالب و کاربردی آشنا شوید. به عنوان مثال می‌توانید ار فلش دوربین آیفون به عنوان نشانگر نوتیفیکیشن استفاده کنید تا از دریافت آن مطلع شوید. در اینجا نحوه تنظیم این ترفند کاربردی را برای شما توضیح داده‌ایم.

فلش دوربین آیفون را نشانگر نوتیفیکیشن کنید

تبدیل فلش دوربین آیفون به نشانگر نوتیفیکیشن، درست مانند تبدیل لوگوی اپل پشت گوشی به دکمه مخفی در Accessibility Options آی او اس واقع شده است. با فعال کردن این گزینه، هنگام دریافت نوتیفیکیشن فلش کنار لنز‌های دوربین پشت، چشمک خواهد زد. نمی‌توانید آن را به گونه‌ای سفارشی کنید که برخی از اعلان‌ها باعث روشن شدن فلش دوربین شوند و وقتی آن را فعال می‌کنید، تمامی اعلان‌ها باعث روشن شدن فلش دوربین می‌شوند. برای انجام این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تنظیمات آیفون خود را باز کنید.
  2. گزینه Accessibility را انتخاب کنید.
  3. سپس گزینه Audio/Visual را لمس کنید.
  4. گزینه LED Flash for alerts فعال کنید.
  5. گزینه Flash on Silent را فعال کنید.

به این ترتیب شما می‌توانید از این ترفند برای اطلاع از دریافت نوتیفیکیشن‌ها استفاده کنید. اگر ترفند یا نکات جالب دیگری را تست کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را از طریق نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*