سیستم عامل Google Fuchsia

سیستم عامل Google Fuchsia برای گجت‌های خانگی عرضه شد

سیستم عامل Google Fuchsia پس از مدت طولانی آزمایش و آزمون، برای گجت‌های خانگی برند Nest عرضه شد. به زودی بر تعداد دریافت کنندگان این نرم افزار افزوده می‌شود.

چند روز پیش گوگل اعلام کرده که سیستم عامل Google Fuchsia آماده عرضه شده است. گوگل پس از اعلام خبر مذکور، این نرم افزار را برای نسل اول هاب Nest Hub عرضه کرد و اکنون کاربران هاب نست می‌توانند این سیستم عامل را دریافت کنند. سپس نوبت به دیگر محصولات خواهد رسید.

اگر دائم از Nest Hub استفاده می‌کنید و نگران تغییر وضعیت آن هستید، خبر خوب این که این سیستم عامل از جنبه کاربری تغییری نخواهد داشت و هاب شما مثل قبل کار می‌کند. از جنبه کاربری این سیستم عامل کاملاً مشابه نرم افزار قبلی است. این سیستم عامل یک تجربه کاملاً پایدار به خوبی دیگر محصولات شرکت گوگل را فراهم خواهد کرد و در نتیجه نست هاب عملکرد بسیار بهتری از گذشته را ارائه می‌کند.

بنابراین انتظار می‌رود Fuchsia OS راه خود را به تمام یا حداقل اکثر دستگاه‌های گوگل باز کرده است که شروع آن با دستگاه‌های اینترنت اشیاء و گجت‌های هوشمند خانگی بوده است.

نخستین کاربرانی که می‌توانند این سیستم عامل را روی نسل اول Nest Hub دریافت کنند، تنها آن دسته از کاربرانی هستند که عضو برنامه Preview Program گوگل هستند. اگر شما هم عضو این برنامه هستید، می‌توانید از طریق راهنمایی‌های این صفحه سیستم عامل گوگل را روی دیوایس خود نصب کنید. شما باید وارد اپلیکیشن Google Home شوید، روی اسم دیوایس خود ضربه بزنید، وارد صفحه تنظیمات (آیکون چرخ‌دنده) شوید و سپس به مسیر Device Information > Preview Program بروید. ممکن است در حال حاضر این گزینه برای تمام کاربرانی که در Preview Program ثبت نام کرده‌اند موجود نباشد. پس چند روز دیگر امتحان کنید.

مدت زمانی که برای آزمایش این سیستم عامل طول کشیده نشان می‌دهد سیستم عامل Fuchsia OS برای گوگل اهمیت زیادی دارد. شاید حتی گوگل بخواهد Fuschia را در محصولات هوشمندش جایگزین اندروید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*