تیک آبی توییتر

امکان ثبت درخواست برای تیک آبی توییتر مجدداً غیر فعال شد

تعداد درخواست زیاد برای تیک آبی توییتر سبب شده است که این شبکه اجتماعی مجدداً امکان ثبت درخواست برای این قابلیت را تا مدت نامعلومی غیر فعال کند.

تنها یک هفته از آغاز مجدد برنامه دریافت تیک آبی توییتر می‌گذرد و حالا این شبکه اجتماعی اعلام کرده که موقتاً امکان ثبت درخواست برای این تأییدیه را غیر فعال کرده است.  توییتر در توضیح این تصمیم خود گفته است که تعداد درخواست‌های دریافت شده بیش از پیش‌بینی‌ها بوده است و پیش از اینکه بتواند درخواست جدیدی را دریافت کند، باید زمانی را به بررسی درخواست‌های فعلی اختصاص دهد.

توییتر اعلام نکرده که چه زمانی امکان ثبت درخواست برای تیک آبی را فعال می‌کند، اما قول داده که این کار را به زودی انجام دهد.

ما غرق در درخواست‌های تأییدیه هستیم. بنابراین؛ باید در حال حاضر دریافت هرگونه درخواست جدیدی را متوقف کنیم تا بتوانیم درخواست‌های فعلی را بررسی کنیم. ما به زودی بخش درخواست‌ها را باز می‌کنیم. قول می‌دهیم.

توییتر پس از وقفه‌ای سه ساله مجدداً برنامه‌ی تأییدیه حساب کاربری را راه‌اندازی کرد. پیش از این توییتر این برنامه را در اواخر سال ۲۰۱۷ متوقف کرده بود و از سردرگمی کاربران به عنوان دلیل این کار نامبرده بود. این پلتفرم اجتماعی قول داده بود که این برنامه را بهبود بخشیده و مجدداً آن را برای کاربران ارائه دهد.

تیک آبی توییتر

حالا برنامه تأییدیه توییتر خیلی واضح‌تر درباره افراد واجد شرایط تیک آبی توضیح می‌دهد. تیک آبی Twitter به اکانت هایی تعلق می‌گیرد که معتبر (اصلی)، سرشناس و فعال باشند. همچنین؛ حساب‌های کاربری برای دریافت این تأییدیه باید در یکی از ۶ گروه زیر جای بگیرند:

  • دولت‌ها
  • شرکت‌ها، برندها و سازمان‌ها
  • خبرنگاران و خبرگزاری‌ها
  • فعالان خوزه سرگرمی
  • فعالان حوزه ورزش و بازی
  • فعالان اجتماعی و سایر افراد تأثیرگذار

شما می‌توانید برای مشاهده توضیحات بیشتر در رابطه با دریافت تیک آبی توییتر به وبلاگ این شبکه اجتماعی مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*