رولزرویس سایلنت شادو

رولزرویس سایلنت شادو به عنوان نخستین محصول الکتریکی Rolls-Royce در راه است

رولزرویس سایلنت شادو به عنوان نخستین محصول الکتریکی این برند فوق لوکس در راه است. در ادامه با مشخصات محصول جدید رولزرویس آشنا می‌شویم.

شرکت بنتلی مدتی است که قصد دارد به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود، اما بنتلی تنها خودروساز فوق لوکسی نخواهد بود که هدف الکتریکی شدن را در سر دارد؛ چراکه رولزرویس نیز طی چند سال اخیر محصولات الکتریکی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است و اکنون تورستن مولر، مدیرعامل رولزرویس به صورت رسمی اعلام کرد نخستین محصول الکتریکی این شرکت با نام رولزرویس سایلنت شادو در راه است. شرکت رولزرویس نام سایلنت شادو از سیلور شادو الهام گرفته که در سال‌های 1965 تا 1980 به تولید می‌رسید. نام سایلنت این خودرو جدید رولزرویس بر سکوت خودروهای برقی تاکید دارد.

جزئیاتی از رولزرویس سایلنت شادو

رولزرویس سایلنت شادو

تورستن مولر در خصوص زمان معرفی این خودرو الکتریکی سخنی نگفته است اما وی تاکید کرد سایلنت شادو به یک خودرو الکتریکی منحصر‌به‌فرد تبدیل خواهد شد. طبق اعلام مدیرعامل رولزرویس الکتریکی‌سازی برای این شرکت بسیار مناسب خواهد بود؛ چراکه پیشرانه‌های الکتریکی با گشتاور بالا صدای بسیار کمی تولید می‌کنند و از آنجایی که محصولات ما نیز به بی‌صدا بودن شهرت دارند، حرکت به سمت الکتریکی‌سازی برای ما یک مزیت بزرگ خواهد بود.

رولزرویس سایلنت شادو

مدیرعامل رولزرویس در ادامه در خصوص آمار فروش این شرکت نیز اعلام کرد شیوع کرونا باعث افزایش فروش مصولات این شرکت شده است؛ چرا که کرونا نشان داد زندگی چقدر زود به پایان می‌رسد و مشتریان خاص ما به دنبال لذت بردن از زندگی هستند و ترجیح می‌دهند به جای سال‌های بعدی همین امروز خودرو رولزرویس خود را سفارش دهند.

رولزرویس سایلنت شادو

گفتنی است شرکت رولزرویس در نمایشگاه ژنو 2011 با معرفی کانسپت ۱۰۲EX نخستین گام خود را در زمینه الکتریکی‌سازی برداشت؛ این خودرو که بر پایه نسل قبلی فانتوم طراحی شده بود از دو پیشرانه الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع قدرتی برابر با 390 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن‌متر را ارائه می‌داد. همچنین برای این خودرو یک پکیج باتری ۷۱ کیلووات ساعتی نیز در نظر گرفته شده بود. از این رو باید منتظر معرفی رولزرویس سایلنت شادو باشیم تا ببینم این برند فوق لوکس در این حوزه چگونه می‌درخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*