مراسم ۱۲ خرداد هواوی

از مراسم ۱۲ خرداد هواوی چه انتظاراتی داریم؟ معرفی هارمونی او اس و محصولات جدید

مراسم ۱۲ خرداد هواوی از ساعت ۱۶:۳۰ به صورت زنده پخش می‌شود و در این رویداد می‌توانیم منتظر معرفی سیستم عامل هارمونی و محصولات جدید باشیم.

فردا، چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، هواوی یک رویداد بزرگ و مهم را برگزار می‌کند. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود که با توجه به معرفی رسمی سیستم عامل هارمونی و محصولات جدید بر پایه این سیستم عامل، می‌توان آن را یک نقطه عطف و یکی از مهم‌ترین مراسم‌های تاریخ هواوی دانست. این رویداد به صورت زنده و با ترجمه همزمان فارسی از طریق کانال آپارات «هواوی موبایل فارسی» پخش می‌شود و شما می‌توانید فردا آن را از طریق وبسایت گجت نیوز نیز تماشا کنید.

هواوی از ماه پیش، نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ را به توسعه‌دهندگان ارائه کرد و از همان زمان مشخص بود که ما فاصله زیادی با معرفی نسخه نهایی این سیستم عامل اختصاصی هواوی نداریم. حالا در روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ یک مراسم بزرگ توسط هواوی برگزا می‌شود که محور اصلی این رویداد، معرفی دستگاه‌های بر پایه Harmony OS 2.0 است. این سیستم عامل حاصل پروژه بزرگ شرکت هواوی از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون بوده که حالا به بلوغ رسیده و با یک شیب ملایم می‌توانید در آینده نزدیک جایگزین سیستم عامل اندروید در دستگاه‌های هواوی شود.

هارمونی او اس، جزوی از اکوسیستم بزرگ و پروژه بنیادین هواوی با نام 1+8+N است که هواوی در این اکوسیستم قصد دارد امکان اتصال تمام دستگاه‌های هوشمند در همه سطوح را فراهم کند. در حال حاضر چند تیزر تبلیغاتی در همین راستا منتشر شده که به ما نشان می‌دهند هواوی در روز ۲ ژوئن ۲۰۲۱ یا ۱۲ خردادماه، قصد دارد مراسمی را برای معرفی دو دسته از محصولات و سرویس‌های جدید خود برپا کند. در دسته اول، شاهد معرفی مشخصات و قابلیت‌های سیستم عامل هارمونی ۲.۰ خواهیم بود و در دسته دوم نیز طیف جدیدی از ابزارهای شرکت با همین سیستم عامل معرفی می‌شوند. اما ما از مراسم ۱۲ خرداد هواوی چه انتظاراتی داریم و قرار است چه اتفاقاتی در این رویداد بیفتد؟

جزئیات مراسم ۱۲ خرداد هواوی

معرفی تبلت هواوی MatePad 2 و MatePad Pro 2

از یک ماه پیش تاکنون اطلاعاتی درباره تبلت هواوی میت پد ۲ و میت پد پرو ۲ با قلم جدید M Pencil منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد این دو تبلت جدید با سیستم عامل اختصاصی هواوی به بازار عرضه می‌شود. این برای نخستین بار است که هواوی از سیستم عامل هارمونی به عنوان بستر اصلی نرم افزاری یکی از محصولات در پلتفرم خود استفاده می‌کند. همچنین اطلاعاتی در رابطه با مشخصات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دو تبلت قدرتمند و بالارده هواوی منتشر شده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مراسم ۱۲ خرداد هواوی

به نظر می‌رسد یک نسخه از این تبلت‌ها با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۰.۳ اینچی عرضه می‌شود و نسخه بزرگتر از نمایشگر ۱۲.۲ اینچی با تراشه کایرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد. همچنین این تبلت می‌تواند در دو مدل 5G و وای فای روانه بازار شود. علاوه بر این، گفته می‌شود نسخه بزرگتر تبلت جدید هواوی دارای نمایشگر امولد است که ترکیب جذاب و ایده‌آلی برای یک تبلت پرچمدار محسوب می‌شود. سازگاری با صفحه کلید هوشمند هواوی و پشتیبانی از سیستم شارژ سریع ۴۰ وات سیمی و ۲۷ وات بی سیم از دیگر مشخصات این تبلت‌ها خواهند بود.

سیستم عامل هارمونی مخصوص تبلت با نام PadOS

طبق اخباری که در خصوص تبلت های جدید هواوی منتشر شده، یک اتفاق بسیار مهم در پیش است و گفته می‌شود نسخه ویژه سیستم عامل هارمونی با نام PadOS برای تبلت‌های این شرکت معرفی خواهد شد. این نسخه از سیستم عامل می‌تواند افق جدیدی در تبلت‌های هواوی ایجاد کند و یک بستر نرم افزاری کاملا اختصاصی با سازگاری و کارایی بیشتر را در اختیار قرار بدهد.

مراسم ۱۲ خرداد هواوی

ساعت هوشمند هواوی واچ ۳

عصر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه، باید منتظر رونمایی از سری جدید ساعت های هوشمند هواوی با نام Huawei Watch 3 باشیم. طبق رویه این مراسم، این ساعت هوشمند نیز بر پایه سیستم عامل اختصاصی هارمونی عرضه می‌شود. در ساعت های سری GT هواوی، شاهد به کارگیری سیستم عامل LiteOS بودیم، اما در هواوی واچ ۳ نسخه جدید هارمونی او اس جایگزین آن خواهد شد.

مراسم ۱۲ خرداد هواوی

استفاده از سیستم عامل هارمونی به جای لایت او اس مزیت‌های زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به پشتیبانی از نرم افزارهای جانبی و سازگاری با سایر دستگاه‌ها در پلتفرم یکپارچه هواوی اشاره کرد. توسعه دهندگان با توجه به هماهنگی سیستم عامل هارمونی قادر خواهند بود نرم افزارها را با سرعت بسیار بیشتری برای ساعت های هوشمند هواوی توسعه بدهند که این امر، جذابیت‌های این ساعت را به طور چشمگیری بیشتر می‌کند.

علاوه بر مشخصات نرم افزاری جالب توجه هواوی واچ ۳، این ساعت هوشمند از سیم کارت‌های eSIM نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به صورت مستقل به اینترنت متصل شود. از دیگر انتظاراتی که از Huawei Watch 3 داریم می‌توان به اندازه‌گیری پارامترهای سلامتی جدید مانند فشار خون اشاره کرد که مجموع این ویژگی‌ها، ساعت جدید هواوی را به یک محصول مفید و جذاب تبدیل می‌کند.

احتمال معرفی گوشی های سری P50 هواوی

تا امروز اطلاعات زیادی درباره گوشی های پرچمدار جدید هواوی یعنی سری P50 شامل مدل‌های پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو منتشر نشده، ولی این احتمال وجود دارد که در مراسم روز چهارشنبه شاهد معرفی این گوشی های تازه نفس باشیم. بارزترین وجه تمایز این گوشی با محصولات قبلی این شرکت در بخش طراحی را می‌توان طراحی متفاوت ماژول دوربین پشتی آن دانست. اما علاوه بر طراحی، انتظار داریم در داخل دستگاه نیز اتفاقات جذابی در سری P50 رخ بدهد.  پنل نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، استفاده از تراشه کایرین ۱۰۲۰ و از مهم‌تر استفاده از سیستم عامل هارمونی به عنوان اولین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی با این سیستم عامل و همچنین بسیاری از احتمالات دیگر را می‌توان در خصوص این گوشی مطرح کرد.

مراسم ۱۲ خرداد هواوی

در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم هواوی در مراسم بزرگ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد خود چه سورپرایزهایی برای علاقه‌مندان در نظر دارد. همه شما می‌توانید این رویداد جذاب و مهم را فردا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران از طریق کانال آپارات «هواوی موبایل فارسی» به صورت زنده و به همراه ترجمه همزمان فارسی تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*