ریلمی ایکس 7 مکس

ریلمی از گوشی ریلمی ایکس 7 مکس 5G و تلویزیون هوشمند 4K خود رونمایی کرد

ریلمی گوشی ریلمی ایکس 7 مکس ۵ جی – Realme X7 Max 5G را با تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ معرفی کرد. این شرکت همچنین از تلویزیون هوشمند 4K خود نیز پرده‌برداری کرد.

ریلمی پس از انتشار تیزرهای تبلیغاتی فراوان و یک بار تأخیر در معرفی، بالاخره از ریلمی ایکس 7 مکس 5G رونمایی کرد. این گوشی هیچ تفاوتی با گوشی تازه معرفی شده GT Neo (این گوشی مخصوص بازار چین است) ندارد. ریلمی در این گوشی از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰، صفحه نمایش امولد و دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده است. علاوه بر این؛ ریلمی از تلویزیون‌های 4K جدید خود نیز پرده برداشت.

ریلمی ایکس 7 مکس 5G

ایکس 7 مکس از یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. پنل این دستگاه به لایه‌ای از دراگون تریل گلس مجهز شده است و همچنین یک حسگر اثر انگشت را نیز در خود جای داده است. ریلمی همچنین تصمیم گرفته از اسپیکرهای استریو دالبی اتموس و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی استفاده کند. در بدنه پشتی دستگاه نیز لنز ۶۴ مگاپیکسلی IMX682 سونی در کنار یک ماژول ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

ریلمی ایکس 7 مکس

کاربران می‌توانند در کنار تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ از ۸ یا ۱۲ گیگ رم بهره ببرند و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 ریلمی ایکس 7 مکس نیز دارای ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع SuperDart ۵۰ واتی اشاره کرد.

گوشی Realme X7 Max 5G در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و گرادیان و با قیمت ۳۷۲ دلار برای مدل ۸/۱۲۸ گیگ و ۴۱۳ دلار برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگ عرضه خواهد شد.  فروش این گوشی از ۱۴ خرداد در هند آغاز می‌شود.

تلویزیون هوشمند 4k ریلمی

ریلمی در کنار گوشی پرچمدار جدید خود از یک تلویزیون هوشمند نیز برای بازار هند رونمایی کرد. این تلویزیون در اندازه‌های ۴۳ اینچ و ۵۰ اینچ و با پشتیبانی از HDR 10 و دالبی ویژن عرضه می‌شود. نمایشگر این تلویزیون از ۸۳ درصد از گستره رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند و به پردازشگر تصویر Chroma Boost ریلمی نیز مجهز شده است.

ریلمی ایکس 7 مکس / تلویزیون هوشمند ریلمی

در این تلویزیون هوشمند از چیپست ۴ هسته‌ای مدیاتک به همراه ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده است و اندروید تی وی ۱۰ نیز به عنوان سیستم عامل دستگاه حضور دارد. در زمینه اتصالات نیز شاهد سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، یک درگاه اترنت، یک درگاه SPDIF و یک درگاه DVB-T2 هستیم. همچنین؛ دو اسپیکر ۱۲ وات با پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی اتموس در این تلویزیون جای گرفته‌اند.

قیمت مدل ۴۳ اینچی تلویزیون هوشمند ریلمی برابر با ۳۸۵ دلار است و مدل ۵۰ اینچ نیز ۵۵۰ دلار قیمت دارد. این تلویزیون‌ها از ۱۴ خرداد در هند در دسترس خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*