بخش موبایل ال جی

امروز آخرین روز فعالیت بخش موبایل ال جی است؛ چه بر سر کارخانه‌های موبایل سازی می‌آید؟

بخش موبایل ال جی به اندکی زمان برای پایان فعالیت‌های خود نیاز داشت و امروز آخرین روز فعالیت آن است. چه آینده‌ای در انتظار کارخانه‌های گوشی­ سازی ال جی است؟

در اواسط فروردین ماه سال جاری بود که ال جی به طور رسمی خروج خود از بخش موبایل را اعلام کرد. اما به کمی وقت برای پایان دادن به فعالیت کارخانه‌های خود و تغییر کاربری آن‌ها نیاز داشت. گزارشات جدیدی که از کره منتشر شده است از امروز به عنوان آخرین روز فعالیت بخش موبایل و تبلت ال جی نامبرده است.

البته شرکت کره‌ای همچنان به پشتیبانی از گوشی‌های فعلی خود ادامه خواهد داد و مدل‌های بالارده نیز تا سه سال به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد. در واقع برخی مدل‌ها (از جمله گوشی‌های سری Q) تا اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد،‌ در حالی که گوشی‌های بالارده جدید حتی میزبان اندروید ۱۳ نیز خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید برنامه آپدیت گوشی های ال جی را مطالعه کنید.

بخش موبایل ال جی

همچنین کاربران می‌توانند با توجه به تاریخ ساخت گجت خود، تا ۴ سال از خدمات پس از فروش ال جی استفاده کنند. بیشتر گوشی‌های ال جی در کارخانه ال جی الکترونیکس ویتنام ساخته می‌شدند و حالا قرار است با تغییر کاربری از آن برای ساخت لوازم‌ خانگی استفاده شود. ال جی چندی پیش برخی از تجهیزات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی را به این مکان منتقل کرد تا تعدادی از کارگران بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت در شغل‌های جدید مشغول به کار شوند. سایر کارگران نیز تا ۹ مرداد ماه در شغل‌های جدید خود مستقر خواهند شد.

کارخانه ال جی در شهر هیفونگ ویتنام در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرد و علاوه بر ساخت گوشی، به تولید تلویزیون و لوازم دیگر نیز مشغول بوده است. همچنین؛ کارخانه‌های ال جی اینوتک و ال جی دیسپلی نیز مشغول ساخت ماژول دوربین و نمایشگر هستند.

البته این یک تغییر رویه هوشمندانه از طرف ال جی قلمداد می‌شود، چرا که وب‌سایت Korea Herald امروز در گزارشی اعلام کرد که ال جی الکترونیکس با رکورد فروش بالای ۶.۳ میلیارد دلاری خود در سه ماهه دوم سال جاری در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان قرار دارد.

بخش موبایل ال جی

ال جی در سه ماهه اول عملکرد درخشانی داشت و ادامه این روند در سه ماهه دوم سبب شده است که تحلیل گران اعلام کنند که احتمالاً ال جی می‌تواند تا پایان سال جاری نیز همچنان موفق ظاهر شود.

در این شرایط اپل نیز می‌خواهد کاربران گوشی‌های ال جی را به سمت خود بکشاند و گفته است که در ازای تعویض یک گوشی 4G یا 5G ال جی (البته باید حداقل یک ماه از گوشی خود استفاده کرده باشید)  با آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ مینی، ۱۳۵ دلار پرداخت خواهد کرد.

قرار بود بخش موبایل ال جی به عنوان نوعی خداحافظی، تعداد ۳۰۰۰ عدد گوشی ال جی ولوت ۲ پرو و گوشی تاشو این شرکت را به کارمندانش بفروشد. اما فعلاً این کار به دلیل ازدحام در سیستم طبق برنامه پیش نرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*