تصاوير درز کرده از ZTE Star1 نشان از يک فلش دوگانه ، لبه هاي نازک و يک جعبه زيبا دارد

zte-star1

تصاویر منتسب به گوشی ZTE Star 1 امروز به بیرون درز کرده‌اند. در این تصاویر می‌توان طراحی این گوشی را به طور دقیق مشاهده نمود. که در ادامه در گجت نيوز شاهد اين تصاوير و توضيحات تکميلي خواهيد بود

افرادی که این تصاویر را منتشر کرده‌اند اذعان دارند که کمپانی ZTE قصد دارد در کمپین تبلیغاتی این گوشی بیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی این گوشی قرار دهد.

zte-star1

در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی در دست نیست؛ اما می‌دانیم که Star 1 مجهز به صفحه‌نمایش کوچکتر از 6 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل یا تمام اچ‌دی است.

zte-star1

دوربین اصلی این گوشی نیز مجهز به یک جفت فلاش از نوع LED است و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G نیز وجود دارد. قسمت پشتی این گوشی از جنس نوعی شیشه ساخته شده که این بدان معنی است که می‌بایست هنگام کار‌کردن، گوشی را محکم در دست نگهداشت تا لیز نخورد.

zte-star1

همچنین یک تصویر از جعبه این گوشی منتشر شده که طراحی آن زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. در یکی از این تصاویر بخشی از گوشی مشخص است که می‌توان حاشیه باریک صفحه‌نمایش را در آن مشاهده نمود. در کنار این موضوع که این گوشی زیبا به نظر می‌رسد، Star 1 فناوری Multi-Band کمپانی ZTE را نیز به ارث برده است. با استفاده از این فناوری قابلیت استفاده از 13 باند فرکانسی مانند GSM، TDD-LTE، FDD-LTE و WCDMA وجود دارد.

منبع : phonearena

 

ZTE Star 1 leaks revealing dual-flash, thin bezels and a nice box

The ZTE Star 1 has leaked, with pictures showing off the design of the new handset. In fact, sources say that the Chinese manufacturer will focus on the unit's design during its marketing campaign. We don't know all of the specs of the phone yet, except that it has a smaller than 6 inch screen, and carries resolution of 1080 x 1920. The camera on back will feature a dual LED flash, and there is support for 4G connectivity. The back of the phone is made of glass, which means you need to hold on to it very tightly.The other day, the retail box for the ZTE Star 1 was snapped, showing off a rather nice logo design. And in one of the pictures, part of the box is off allowing us to grab a sneak peek at the thin bezels on the phone. Besides looking nice, the Star1 will employ ZTE's multi-band technology, which covers 13 bands such as TDD-LTE, FDD-LTE,TD-SCDMA,GSM, WCDMA. LTE bands covered will be TD-LTE 38/39/40 and FDD-LTE 7/3.As soon as we hear more about this new model, we will pass it along to you!

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*